شناسهٔ خبر: 48221784 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه فرهیختگان | لینک خبر

آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار رئیسی:

هر مقدار که در توان دارید باید برای کمک به مردم تلاش کنید

یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه مردم گرفتاری‌های فراوانی دارند و هر روز بر ابعاد آن اضافه می‌شود گفت: امروز مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش شما قرار گرفته است و مردم نیز چشم امید به شما دوخته‌اند لذا هر مقدار که در توان دارید باید برای کمک به مردم تلاش کنید.

صاحب‌خبر -

 به گزارش «فرهیختگان»، آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار رئیس جمهور منتخب با اشاره به ضرورت تلاش برای رفع گرفتاری‌های مردم گفت: بی تردید با ویژگی‌ها و محاسنی که از شما سراغ داریم می‌توانید گام‌های مفید و مؤثری در بهبود وضعیت زندگی مردم بردارید و در این راه دعاگوی شما هستیم.

این مرجع تقلید با بیان اینکه مردم گرفتاری‌های فراوانی دارند و هر روز بر ابعاد آن اضافه می‌شود گفت: امروز مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش شما قرار گرفته است و مردم نیز چشم امید به شما دوخته‌اند لذا هر مقدار که در توان دارید باید برای کمک به مردم تلاش کنید.

وی ارتباط مؤثر با جهان اسلام و کشورهای همسایه را حائز اهمیت دانست و گفت: برقراری و تقویت ارتباط مسالمت آمیز با جهان اسلام و به ویژه کشورهای همسایه از اهمیت زیادی برخوردار است که نباید از آن غفلت کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی نیز در این دیدار با بیان اینکه مردم گرفتار مشکلات فراوانی هستند و باید گشایشی در زندگی آنها ایجاد کنیم، گفت: دولت جدید با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار و با دعای مراجع عالیقدر تقلید مصمم است با تلاش شبانه روزی در مسیر جلب اعتماد مردم و برطرف کردن مشکلات آنان و قرار دادن کشور در مسیر توسعه و آبادانی پایدار گام بردارد.

رئیس جمهور منتخب دغدغه آیت الله صافی گلپایگانی در خصوص ارتباط گسترده با کشورهای همسایه را مورد اشاره قرار داد و گفت: تقویت و ایجاد مناسبات و روابط همه‌جانبه با کشورهای همسایه از اولویت‌های دولت بنده خواهد بود و اینگونه روابط را به نفع ایران و کشورهای همسایه می‌دانیم.

نظر شما