شناسهٔ خبر: 48219621 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۴ مرگ کرونایی دیگر در مازندران به ثبت رسید

۴ مازندرانی دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ۲۰۲ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۴ تن نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند..

مرگ ۴ بیمار کرونایی در حوزه علوم پزشکی مازندران

دکتر سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۶۰ بیمار جدید مشکوک به ویروس کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه بستری و ۱۴۹ نفر نیز ترخیص شدند.

او با بیان اینکه هم اکنون ۸۳۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری هستند افزود: ۱۳۷ بیمار با وضع وخیم تنفسی تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به فوت ۴ هم استانی، امروز در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه از مسافران و گردشگران خواست با توجه به ورود موج پنجم کرونایی شهر‌های کشور از جمله مازندران، به این استان سفر نکنند.

افزایش بستری بیماران کرونایی در بابل

دکتر سید فرزاد جلالی ریئس دانشگاه علوم پزشکی بابل از شناسایی و بستری ۴۲ بیمار تازه مبتلا به کروناویروس در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه و همچنین ترخیص ۲۹ نفر با بهبودی نسبی خبر داد.

او افزود: هم اکنون ۱۹۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی بابل بستری بوده که از این تعداد ۳۰ نفر با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل به روند افزایشی بستری‌های کرونایی در این شهرستان، گفت: خوشبختانه امروز گزارشی مبنی بر فوت کرونایی به ثبت نرسیده است.
انتهای پیام/س

نظر شما