شناسهٔ خبر: 48215555 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

روند کاهشی تردد در محورهای مواصلاتی در هفته گذشته/تداوم ممنوعیت ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه میزان تردد در جاده ها در هفته گذشته روند کاهشی داشته است، گفت: ورود خودروها با پلاک غیربومی و خروج خودروها با پلاک بومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع و محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد کماکان ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

«سرهنگ احمد شیرانی» رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در همه محورها روان است، گفت: به استثنای جاده شهداد نهبندان و خرم آباد پلدختر ، بقیه جاده های اصلی و مواصلاتی کشور باز است .

وی ادامه داد: متوسط  میزان تردد در جاده های کشور در هفته گذشته با توجه به افزایش شهرهای گروه قرمز و نارنجی و گسترش محدودیت های ترافیکی، روند کاهشی داشته است که بیانگر عمل به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در پرهیز از سفر است و لازم است از همکاری مردم در اجرای این طرح تشکر و قدردانی داشته باشیم.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: ورود خودروها با پلاک غیربومی و خروج خودروها با پلاک بومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع و محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد کماکان ادامه خواهد داشت.

سرهنگ شیرانی با بیان اینکه ناوگان حمل بار و مسافر از این محدودیتها مستثنی هستند، تصریح کرد: استان تهران و البرز بصورت یکپارچه دیده شده و تردد خودروهای متعلق به این دو استان تا آخرین حوزه استانی مجاز است. همچنین کنترل ترددها در جاده ها و شهرها توسط دوربینهای مکانیزه ثبت تخلف و تیمهای استقراری و گشتی پلیس انجام می گیرد.

وی ادامه داد: هموطنان در صورت نیاز به سفر ضروری با خودرو شخصی در این شرایط می توانند نسبت به اخذ مجوز از فرمانداری شهرها اقدام کنند. 

 

نظر شما