شناسهٔ خبر: 48204498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لزوم تلاش بیشتر برای ارتقای بخش درمانی در قرچک

نماینده مردم شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان قرچک از لحاظ ساخته‌های بهداشتی و درمانی پایین است و باید تلاش کنیم به آن معیارهای لازم در این زمینه برسیم و از پزشکان متخصص استفاده بیشتری کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه سی تی اسکن قرچک در بیمارستان برکت شهیدستاری قرچک، اظهار کرد: خوشحالیم که امروز یکی از اتفاقات خوبی که در شهرستان قرچک می افتاد در حال انجام است و کارهایی که باید در حوزه بهداشت در این شهرستان صوت می گرفت به تدریج به وقوع می پیوندد.

وی گفت: خسته نباشید عرض می کنم به مدافعان جبهه سلامت که واقعا در خط مقدم مبارزه با کرونا تلاش می کنند و از هیچ تلاشی برای بیماران دریغ نمی کنند.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سه مطالبه را در شهرستان قرچک دنبال می کردیم یکی افزایش تخت بیمارستان بود که به ۱۲۰ تخت افزایش یافت، بحث دیگر بحث تامین اکسیژن ساز بود که محقق شد و موضوع دیگر دستگاه سی تی اسکن بود که امروز مورد افتتاح قرار گرفت، اما در احداث مابقی حوزه های بهداشتی در این بیمارستان هنوز جا برای کار وجود دارد که باید انجام شود.

نوش آبادی بیان کرد: شهرستان قرچک از لحاظ ساخته های بهداشتی و درمانی پایین است و باید تلاش کنیم به آن معیارهای لازم در این زمینه برسیم و همچنین از پزشکان متخصص استفاده بیشتری کنیم و امیدواریم این مهم محقق شود.

انتهای پیام /۶۷۰۳۷

نظر شما