شناسهٔ خبر: 48191855 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ساخت ۴۳۰ کیلومتر راه روستایی در بشاگرد با اختصاص اعتبار

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هرمزگان گفت: در صورت تامین اعتبار تا پایان سال ۴۳۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان بشاگرد ساخته می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، یوسف عابدینی؛ مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هرمزگان گفت: در حال حاضر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان به عنوان متولی راه روستایی در حال اجرای عملیات خاکبرداری و زیرسازی بیش از ۴۳۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان بشاگرد است.

عابدینی با اشاره به وجود حدود هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه خاکی و سخت گذر در شهرستان بشاگرد گفت: این راه‌ها بیشتر در بستر رودخانه است و بیش از۸۵۰ کیلومتر از این راه مربوط به روستا‌های دارای بیش از۲۰ خانوار است.

بیشتر بخوانید؛

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان در خصوص راه روستا‌های تومان احمد و گاوکش از توابع بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد، افزود: طول این مسیر از دوراهی ملکن تا روستای گاوکش ۷۶ کیلومتر است که ۳۳ کیلومتر آن از دوراهی ملکن تا روستای نیکدشت در حال اجرای آسفالت و مابقی مسیر بطول ۴۳ کیلومتر از روستای نیکدشت تا روستای گاوکش به دلیل مشکلات اعتباری هنوز اجرایی نشده است.

عابدینی گفت: برای بازگشایی و آسفالت مسیر ۴۳ کیلومتری باقیمانده و احداث ابنیه فنی بزرگ بر روی رودخانه جگین و سر شاخه‌های آن در طول این مسیر، به اعتباری بالغ بر۱۷۰ میلیارد تومان نیاز است.

او افزود: بیشتر این جاده‌ها در بستر رودخانه‌های فصلی قرار دارند که متاسفانه بعد از هر بارندگی مسیر ارتباطی قطع می‌شود و همکاران راهداری شهرستان بشاگرد به صورت مداوم نسبت به بازگشایی و تسطیح مسیر اقدام می‌کنند.

انتهای خبر/ع

نظر شما