شناسهٔ خبر: 48183487 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

محدودیت‌های کرونایی تهران در کرج هم اعمال می‌‎شود

فرمانده قرارگاه مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کرج با اشاره به اینکه نوع جدید بیماری کرونا در البرز شیوع یافته است و وضعیت قرمز است، گفت: تمامی محدودیت‌هایی که در استان تهران برقرار می‌شود در کرج نیز اعمال خواهد شد.

صاحب‌خبر -

غفور قاسم پور، فرمانده قرارگاه مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه وضعیت کرونایی مرکز استان قرمز اعلام شده است، گفت: محدودیت‌های کرونایی در کلانشهر کرج به منظورحفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیره کرونا در دستورکار قرار خواهد گرفت.

فرماندار کرج با اشاره به اینکه این محدودیت‌ها شامل فعالیت رسته‌های شغلی و ترددها خواهد بود، ادامه داد: امروز چهارشنبه تنها مشاغل ضروری گروه یک اجازه فعالیت دارند و مابقی باید تعطیل باشند.

این مقام مسؤول ادامه داد: تردد از شهرهای قرمز ممنوع است و خودروهایی که در شهر قرمز هستند اجازه خروج نخواهند؛ این محدودیت تردد برای شرایط بالعکس نیز برقرار است.

قاسم پور از جریمه خودروهایی که به این قوانین به توجه هستند خبر داد و یادآور شد: تمام محدودیت‌هایی که در استان برقرار است در البرز نیز اعمال خواهد شد.

وی افزود: نوع بیماری شیوع یافته از سویه‌های جدید و جهش‌های کرونا است از این رو انتظار می‌رود مردم بیش از گذشته پایبند اصول بهداشتی باشند همچنین از تجمعات نیز خود داری کنند.

انتهای پیام/ج

نظر شما