شناسهٔ خبر: 48182216 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار زنجان؛

برق مراکز واکسیناسیون کرونا قطع نشود

حقیقی بابیان اینکه مراکز واکسیناسیون کرونا به هیچ‌وجه نباید با قطعی برق مواجه شوند، گفت:بحث تامین ژنراتور برای این مراکز به جد پیگیری شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان بااشاره به اینکه در پیک پنجم کرونا شاهد شیوع ویروس کرونادلتا هستیم که متاسفانه اغلب جوانان را آلوده می‌کند،گفت:همه اقشار جامعه بایستی با رعایت  دستورالعمل های بهداشتی از خود مراقبت کنند.

او با تأکید بر لزوم نظارت جدی مسئولان بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حوزه خدمت خود و انجام وظایف به صورت میدانی، افزود: علی‌رغم تلاش‌های بسیاری که در حوزه انجام پی. سی. آر در استان زنجان انجام شده، اما هنوز هم نتوانستیم آن را بهبود ببخشیم.

استاندار زنجان با اشاره به مناسب نبودن وضعیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان زنجان، ادامه داد: نباید با رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی فشار بیشتری بر شبکه بهداشت و درمان استان زنجان بیاوریم و همه زنجانی‌ها باید برای رساندن رعایت دستورالعمل های بهداشتی به بالای ۹۰ درصد تلاش کنند.

استاندار زنجان با تأکید بر اینکه باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از شیوع پیک پنجم کرونا جلوگیری کنیم تاقبل از درگیر شدن، واکسیناسیون گروه‌های هدف به اتمام برسد، گفت: باید تمهیداتی برای  رعایت دستورالعمل های بهداشتی در بوستان‌ها اندیشیده شود.

حقیقی با تأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط خواربارفروشی‌های استان زنجان، افزود: خدمت‌دهنده و خدمت‌گیرنده باید از ماسک استفاده کرده و به افرادی که از ماسک استفاده نکردند نیز نباید خدمتی ارائه شود و محل نیز باید ضدعفونی شود، در غیر این صورت با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

او با بیان اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ادارات استان زنجان باید به صد درصد برسد و مسئولیت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی نیز با خود مدیر است، ادامه داد: اداراتی که رعایت دستورالعمل های بهداشتی در آن کمتر از ۹۰ درصد باشد، نشان‌دهنده نالایق بودن مدیر آن دستگاه است، بنابراین تا پایان این هفته اسامی اداراتی که این مقوله را رعایت نکردند باید در اختیار استانداری قرار داده شود.

حقیقی بابیان اینکه بحث ژنراتور مراکز تجمعی واکسیناسیون سیون کووید - ۱۹ و سایر مشکلات موجود مانند امکانات سرمایشی باید به جد پیگیری شود، گفت: لیست مراکز واکسیناسیون باید به شرکت برق داده شود، زیرا به هیچ وجه نباید در این مراکز قطعی برق داشته باشیم.

استاندار زنجان با اشاره به راه‌اندازی و تجهیز یک مرکز واکسیناسیون کرونا توسط ارتش زنجان، ادامه داد: ارتش باید از سربازان خود برای خدمت‌رسانی در مراکز تجمعی واکسیناسیون استفاده کند.

 

انتهای پیام/م

نظر شما