شناسهٔ خبر: 48167841 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در سال گذشته؛

۶۴۵ هزار تن آسفالت در مراکز وابسته به شهرداری تهران تولید شد

تهران- ایرنا- معاون فنی و عمرانی شهردار تهران گفت: طی سال ۹۹، ۶۴۵ هزار تن آسفالت در کارخانه های سازمان مهندسی و عمران شهرداری پایتخت تولید و پخش شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا و به نقل اعلام روز سه شنبه شهرداری تهران، صفا صبوری دیلمی در تشریح دستاوردهای معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در زمینه تولید و اجرای آسفالت طی سال ۱۳۹۹، از تولید و پخش حدود ۶۴۵ هزار تن آسفالت طی سال گذشته خبر داد و افزود: این میزان آسفالت صرف اجرای پروژه های احداث راه و باند، طرح های مرمت معابر و نیز پروژه های بهسازی بزرگراه ها شده است.

وی یادآورشد: معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران طی سال های اخیر با ارتقای میزان تولید کارخانه های آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران نه فقط در تامین آسفالت موردنیاز پایتخت، بلکه در کنترل قیمت این محصول استراتژیک اثرگذار بوده است.

صبوری دیلمی اظهارداشت: در سال گذشته، کارخانه شماره ۶ با تولید ۶۷ هزار تن، کارخانه شماره هفت با تولید ۳۰ هزار تن، کارخانه شماره هشت با تولید ۱۹۷ هزار تن و کارخانه شماره ۹ سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با تولید ۳۴۱ هزار تن آسفالت سابقه درخشانی در تامین نیاز مدیریت شهری پایتخت به انواع آسفالت باکیفیت رقم زدند و  به این ترتیب میزان آسفالت پخش و اجرا شده در معابر شهر تهران با احتساب خرید از بخش خصوصی در مجموع به حدود ۶۴۵ هزار تن رسید.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با بیان آنکه طی سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۴۷۸ هزار تن آسفالت به مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران تحویل شده است، خاطرنشان کرد: در همین بازه زمانی بیش از ۱۶۵ هزار تن آسفالت توسط سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در پروژه های بهسازی شامل مرمت معابر بزرگراهی، مرمت خطوط اتوبوس های تندرو(روکش مکانیزه) و سایر پروژه های عمرانی (روکش مکانیزه و روکش دستی) پخش و اجرا شده است.

به گفته وی در نتیجه این اقدامات، مساحتی بالغ بر یک میلیون مترمربع از معابر شهر تهران زیر روکش آسفالت رفته است.

صبوری دیلمی ادامه داد: اعمال نظارت دقیق بر نحوه تهیه مصالح، رعایت دستورالعمل های نظام فنی و اجرایی و اصلاح رویه های موجود از جمله اقداماتی است که طی سال گذشته و با هدف بهبود کیفیت آسفالت انجام پذیرفته است.

نظر شما