شناسهٔ خبر: 48164040 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اختصاص ۱۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه فضاهای بیمه سلامت

رئیس منابع فیزیکی سازمان بیمه سلامت کشور از اختصاص یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه فضا‌های بیمه سلامت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،فرجامی رئیس منابع فیزیکی سازمان بیمه سلامت کشور در مراسم افتتاح ساختمان جدید بیمه سلامت شهرستان میانه گفت: در طی ۶ سال اخیر ۳۵ هزار متر مربع ساختمان بیمه سلامت در سطح کشور احداث شده و به بهره برداری رسیده است و احداث ۳۵ هزار مترمربع نیز جزو برنامه‌های آتی سازمان بیمه سلامت است.

او با بیان اینکه دغدغه ما کاهش هزینه بیماران است اضافه کرد: پرونده الکترونیک سلامت و کاهش پرداخت از جیب مردم از جمله برنامه‌ها و اموری است که در حال پیگیری هستیم و در سال‌های آتی شاهد اقدامات چشمگیری در این زمینه‌ها خواهیم بود.

فرجامی ادامه داد: در سال ۹۴ سرانه فیزیکی بیمه سلامت در سطح کشور ۲۰ درصد بود و هم اکنون به ۵۶ درصد رسیده است و در سطح استان آذربایجان شرقی این سرانه به ۷۲ درصد می‌رسد و طی ماه‌های آتی ساختمان‌های بیمه سلامت در شهرستان‌های بناب؛ مرند و ورزقان تکمیل و افتتاح می‌شود.

اسماعیلی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تاکید بر ضرورت ارتقای فرهنگ سلامت در جامعه تصریح کرد: ارائه برنامه‌هایی برای بهره مندی بیشتر از خدمات سلامت و رضایتمندی هرچه بیشتر مردم از سیستم بهداشت و درمان لازم است.

ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان میانه به مساحت ۳۲۸ متر مربع اهدایی از سوی اداره کل راه و شهرسازی با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال در دو طبقه اداری و پانسیون به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ک

نظر شما