شناسهٔ خبر: 48159294 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

دیگه چه خبر؟

صاحب‌خبر -


شکایت قاضی‌زاده هاشمی از سلیمی نمین
 خبر اول اینکه، مشاور حقوقی امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با تأکید بر اینکه ادعاهای مطرح شده درباره نقش یک پیشگو در کاندیداتوری قاضی‌زاده کذب محض است، تصریح کرد: سلیمی نمین باید بابت ادعایی که کرده است، عذرخواهی کند.  به گزارش خبرآنلاین، محسن حبیبی تنها، حقوقدان و مشاور سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گفت: ادعاهای مطرح شده در مورد پیش‌بینی‌های یک پیشگو جهت پیروزی سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در انتخابات ریاست‌جمهوری، کذب محض است و اطلاع نداریم که فرد مدعی به چه دلیلی، با چه عنوانی و براساس چه اطلاعاتی این موارد را مطرح کرده است. لذا صحبت‌های او کذب محض است و قاضی‌زاده هاشمی نه درگذشته و نه اکنون در این فضاها قرار نگرفته و نخواهد گرفت. مشاورحقوقی قاضی‌زاده هاشمی افزود: در حقیقت دکتر قاضی‌زاده هاشمی با این قبیل موارد کاری ندارد.  وکلای حاضر در تیم حقوقی دکتر قاضی‌زاده هاشمی به وکالت از او، شکایتی از آقای سلیمی نمین را تقدیم مراجع قضایی کرده‌اند و تا انتهای رسیدگی به شکایت مطروحه، این قضیه را پیگیری می‌کنیم.

 استقبال عراق از توافق ایران و امریکا
 خبر دیگر اینکه، نخست‌وزیر عراق در گفت‌وگو با یک روزنامه ایتالیایی گفت: توافق میان ایران و امریکا بسیار حائز اهمیت و برای منطقه نیز سرنوشت سازاست، من بر این باورم که این توافق قابل تحقق است. موفقیت‌آمیز بودن مذاکرات وین، تأثیر مثبتی بر منطقه خواهد داشت و همچنین در راستای ثبات عراق نیز خواهد بود.به گزارش جماران، مصطفی الکاظمی افزود: ما از امریکایی‌ها و ایرانی‌ها خواستیم از تسویه حساب در عراق دوری کنند، ما از سال‌ها پیش میدان و عرصه‌ای برای تقابل و درگیری بوده‌ایم، ما باید راه گفت‌وگوی سیاسی را برای حل اختلافات انتخاب کنیم، در این صورت همه از نتیجه و ثمره آرامش و کاهش تنش بهره‌مند خواهند شد.

 رژیم صهیونیستی یک زن را به جاسوسی برای ایران متهم کرد
 دست آخر اینکه، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که دادگاه مرکزی این رژیم یک شهروند زن فلسطینی را به اتهام همکاری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و حزب‌الله لبنان به دو سال و نیم حبس محکوم کرده است. به گزارش ایسنا به نقل از اسپوتنیک عربی، این زن فلسطینی که یاسمین جابر نام دارد سال گذشته در کتابخانه ملی اسرائیل بازداشت شده است. آنها همچنین مدعی شدند که یاسمین جابر طی سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ چندین بار به لبنان سفر کرده و با شخصیت‌های حزب‌الله دیدار کرده است.

برچسب‌ها:

نظر شما