شناسهٔ خبر: 48154857 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ادامه سرقت گندم و نفت سوریه به وسیله اشغالگران تروریست آمریکایی

نیرو‌های اشغالگر آمریکایی مقادیر دیگری از گندم و نفت سوریه را از طریق گذرگاه غیر قانونی ولید به پایگاههایشان در شمال عراق منتقل کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، نیرو‌های اشغالگر آمریکایی به سرقت ثروت‌های سوریه ادامه می‌دهند و (دیروز هم) ۴۵ دستگاه تریلی و تانکر حامل گندم و نفت سوریه را از منطقه رمیلان در شمال شرقی حسکه سرقت کردند.

نیرو‌های اشغالگر آمریکایی، همزمان محموله‌های جدیدی از تجهیزات و امکانات لجستیک را برای حمایت از پایگاههایشان در استان حسکه، از عراق وارد منطقه کردند.

منابع محلی در روستای سویدیه در منطقه یعربیه در حسکه گفتند کاروانی متشکل از ۴۵ تریلی و تانکر حامل گندم و نفت، منطقه رمیلان را ترک کرد و از طریق گذرگاه غیر قانونی ولید وارد شمال عراق شد.

این منابع گفتند ۲۷ تریلی حامل مواد و تجهیزات لجستیک طی ساعات گذشته از طریق همین گذرگاه از عراق وارد سوریه شده و به سمت رمیلان حرکت کرده است تا از نیرو‌های اشغالگر آمریکایی مستقر در آنجا حمایت شود.

پیش از این هم نیرو‌های اشغالگر ۳۷ تانکر حامل نفت سرقتی از جزیره سوریه و نیز تعدادی کامیون را به خاک عراق منتقل کرده بودند.

اشغالگران آمریکایی صد‌ها تانکر حامل نفت سرقتی سوریه و ثروت‌های زیرزمینی این کشور را طی ماه‌های اخیر با هماهنگی با شبه نظامیان قسد مورد حمایت واشنگتن، از سوریه خارج و به خاک عراق منتقل کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما