شناسهٔ خبر: 48152821 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

خالد مشعل:

رژیم صهیونیستی از امضای قرارداد مبادله اسرا طفره می‌رود

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در خارج تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از امضای قرارداد مبادله اسرا طفره می‌رود اما مقاومت راه آزادی اسرا را می‌داند.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، خالد مشعل امروز (یکشنبه) در یک مصاحبه تلویزیونی تصریح کرد که مقاومت بر آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی مصمم است و راه آن را هم به خوبی می‌داند، همانگونه که قبلا نیز در جریان قرارداد وفاداری به آزادگان آن را انجام داد.

مشعل ضمن اشاره به اینکه مذاکراتی در رابطه با مبادله اسرا انجام شده، تاکید کرد که این مذاکرات هیچگونه پیشرفت حقیقی در پی نداشته است.

وی در رابطه با نبرد اخیر در غزه هم گفت که ما به دنبال جنگ نیستیم، بلکه برنامه ما، برنامه مقاومت و آزادسازی، سرزمین بزرگ و قدس شریف به عنوان قلب امت اسلامی و عربی است.

این رهبر حماس تاکید کرد که مقاومت با پیروزی اخیر در غزه، کل امت اسلامی و عربی را سربلند و به وظیفه خود در قبال امت عمل کرد.

خالد مشعل اظهار داشت که رژیم اشغالگر خطری برای کل امت است و آنانکه گمان می کنند این رژیم می تواند بخشی از راه حل باشد، کاملا به اشتباه رفته اند و جنگ اخیر نیز ثابت کرد که دشمن حقیقی امت، این رژیم است.

مشعل خاطر نشان کرد که دشمن صهیونیستی جنگ اخیر علیه غزه را با تجاوز علیه ساکنان قدس و مسجد مبارک الاقصی در ماه رمضان آغاز کرد و هشدارهای مقاومت و محمد ضیف فرمانده کل گردان های قسام را نادیده گرفت.

وی عنوان کرد که غزه در نبرد اخیر نشان داد که نوک پیکان قطب نمای آن به سمت قدس تنظیم شده و آماده است برای دفاع از آن دست به هرگونه فداکاری بزند.

مشعل ادعای برخی طرف ها مبنی بر اینکه حماس به دنبال تشکیل دولتی در غزه جدای از دیگر اراضی فلسطینی است، را تکذیب کرد.

خالد مشعل تاکید کرد که دستاورد و پیروزی مقاومت در نبرد اخیر با دشمن صهیونیستی را باید مایه افتخار دانست.

مشعل افزود که به دشمن صهیونیستی بنگرید که امروز چگونه از داخل دچار فروپاشی شده است و پس از توسعه طلبی در منطقه و اشغال اراضی عربی، اکنون در تل آویو ضربه می خورد.

انتهای پیام/
 
 
 

نظر شما