شناسهٔ خبر: 48144462 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۴ تیر ماه

شاخص کل بورس، امروز تا این لحظه (۹:۴۵) با رشد ۷ هزار و ۲۵۸ واحدی، روی پله یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحدی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز دوشنبه (چهاردهم تیر ماه) شاخص کل بورس با رشد ۷ هزار و ۲۵۸ واحدی روی پله یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحدی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

شاخص کل بورس تهران امروز (۱۴ تیرماه) در ابتدای معاملات با رشد یک هزار و ۶۰۸ واحدی همراه شد و در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۵ هزار واحدی قرار گرفت.

سپس با گذشت ۲۰ دقیقه از شروع به کار بازار، این روند صعودی همچنان ادامه پیدا کرد و با رشد ۵ هزار و ۵۴۵ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۲۴۹ هزار واحدی قرار گرفت.

همچنین این روند مثبت در ساعت ۹:۴۷ ادامه داشت و با رشد ۷ هزار و ۲۵۸ واحدی شاخص کل بورس بر روی پله یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحدی قرار گرفت.

فارس، فملی و شپنا تاثیر گذار‌ترین نماد بر شاخص کل بوده‌اند و نماد ولکار، ومدیر و شستا بیشترین تراکنش را تا به این لحظه داشته‌اند.

همچنین شاخص کل فرابورس نیز تا به این لحظه بر روی کانال ۱۸ هزار واحد‌ی قرار گرفته است.

در ساعت ۱۱:۲۰ بازار بورس تهران با رشد ۷۳۳۹ واحدی بر روی پله یک میلیون ۲۵۱ هزار واحدی قرار گرفت.

فارس، فملی، و شپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشتند هم‌چنین نماد ولکار، برکت و مدیر پر تراکنش ترین نمادها تا به این لحظه بوده اند، برترین تقاضا در بورس برای نمادهای اخابر،کمند، ومدیر و برترین عرضه تا به این لحظه مربوط به نمادهای خزر،سنیر و ثنوسا بوده است.

گروه خودرویی، شیمیایی و فلزات اساسی نیز برترین گروه های صنعتی بوده اند.

در ساعت ۱۲:۱۰ در ادامه روند مثبت بازار شاخص کل با رشد ۹ هزار و ۳۸۰ واحدی همراه شد و به عدد یک میلیون ,  ۲۵۳ هزار واحدی قرار گرفت‌. نماد‌های شپنا، فملی و تاپیکو تاثیر گذار‌ترین نماد‌ها در شاخص کل بوده‌اند.

فرابورس نیز با رشد ۸۸ واحدی بر روی کانال ۱۸ هزار واحدی قرار گرفت. شگویا، مارون و سمگا نیز بیشترین تاثیر در شاخص فرابورس را داشتند. همچنین نماد لطیف پر تراکنش‌ترین نماد در فرابورس بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما