شناسهٔ خبر: 48142463 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل ارتباطات قم:

مشکلات توزیع برق در ایستگاه‌های ارتباطی قم بررسی شد

غلام پور گفت:مشکلات توزیع برق در مراکز زیرساختی، مخابراتی و ایستگاه‌های قم با حضور تعدادی از مسئولان استان قم مورد بررسی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،جواد غلام پور مدیرکل ارتباطات قم در مورد نحوه مصرف برق مراکز ارتباطی با توجه به‌افزایش گرما در استان گفت: تمامی واحد‌های دولتی و خصوصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان طبق دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان نسبت به‌صرفه جویی در مصرف برق در ساختمان‌های اداری اقدام و در جهت کاهش و مدیریت مصرف گام بر می‌داریم.

جواد غلام پور ادامه داد: با توجه به‌نقشی که دولت بر عهده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گذاشته است و هم‌چنین میزان روز افزون مصرف برق در استان و نیز گرمای شدید هوا و مشکل‌های قطعی برق به‌علت کمبود منابع، برگزاری جلسه‌هایی در این راستا ضروری است.

در ادامه معاون مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان نیز بیان کرد: با هزینه صورت گرفته در اداره کل ارتباطات زیرساخت استان برای بهسازی روشنایی و استفاده از لامپ‌های کم‌مصرف در راستای کاهش مصرف اداری تمام تلاش‌های لازم صورت پذیرفته و ۱۰ درصد از برق مصرفی اداره کل ارتباطات زیرساخت استان اداری و مابقی برای تجهیزات فنی می‌باشد.

محمد پهلوانی همچنین خواستار نگاه مثبت شرکت توزیع نیروی برق در خصوص عدم قطعی برق مراکز ارتباطات زیرساخت شد و افرود: با توجه به‌فرسودگی دیزل موجود به‌کارگیری دیزل جدید ضروری است.

جلسه بررسی مشکل‌های توزیع برق در مراکز زیرساختی، مخابراتی و ایستگاه‌ها با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیریت ارتباطات زیرساخت، شرکت توزیع نیروی برق، مدیریت منطقه شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل در اداره ارتباطات زیرساخت استان برگزار شد.

انتهای پیام/ح

نظر شما