شناسهٔ خبر: 48140005 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

قدرت بازدارندگی پدافند هوایی با تجهیزات بومی شکوفا می‌شود

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: قدرت بازدارندگی این نیرو با تجهیزات و دستاوردهای بومی در سطح فناوری و دانش روز دنیا در حال شکوفایی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد روز یکشنبه در بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور افزود: دانشمندان جوان و فرماندهان ارزشمند این نیرو با همکاری سازمان‌های مربوطه کار بزرگی را در پدافند هوایی به منصه ظهور رساندند و موفق شده‌اند به پیچیده‌ترین و دشوارترین فناوری در حوزه پدافند دست پیدا کنند.

 
وی اظهار کرد: اقدامات خوب و ارزنده‌ای در سطح نیروی پدافند هوایی در رابطه با خودکفایی و بومی سازی سامانه‌های پدافندی انجام شده و این مهم موجب شده است امروز اقتدار و صلابت و توان رزم و قدرت بازدارندگی نیروی پدافند هوایی در حد بسیار بالایی باشد و جز قدرت‌های برتر نظامی نه تنها در سطح منطقه بلکه در سطح بین المللی باشیم.
 
امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه پیشرفت‌های پدافند هوایی در حوزه‌های کشف، رهگیری و انهدام قابل قیاس با چند سال گذشته نیست، گفت: پدافند هوایی امروز از لحاظ تجهیزات و تسلیحات حرف اول را در منطقه می‌زند.
 
وی با اشاره به حضور پرشور و حماسی ملت ولایتمدار ایران اسلامی به خصوص کارکنان و خانواده‌های غیور نیروی پدافند در انتخابات ۲۸ خرداد، اظهار کرد: هموطنان عزیزمان بازهم به جهانیان و دشمنان قسم خورده ایران و انقلاب اثبات کردند که با وجود همه مشکلات و سختی‌ها، همیشه و در همه حال پیرو نظام و رهبری هستند.
 
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال غرب از مرکز عملیات مشترک، رادار تاکتیکی پلدشت جلفا و میاندوآب، رادار ثابت گروه تبریز، مواضع دیده بانی و توپخانه ای و همچنین فرماندهی اطلاعات و شناسایی و مراکز آموزشی، فرهنگی و روحی رفاهی مستقر در کوی سازمانی این منطقه پدافندی بازدید کرد.
انتهای پیام؛ 

برچسب‌ها:

نظر شما