شناسهٔ خبر: 48139262 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی به مرودشت

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، نیروی انتظامی از ورود خودروهای غیربومی به داخل شهر مرودشت جلوگیری خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا بیات پور فرماندار ویژه شهرستان مرودشت در جلسه ستاد کرونای شهرستان مرودشت، نسبت به پیک پنجم کرونا هشدار جدی داد و گفت: برای پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس، نیروی انتظامی از ورود خودرو‌های غیربومی به داخل این شهر جلوگیری خواهد کرد.

او افزود: به شهروندان نیز توصیه می‌شود که سعی کنند در این مدت در خانه بمانند و از خروج‌های غیرضروری از منزل خودداری کنند.

بیات پور ادامه داد: همگان باید توجه داشته باشند که خطر وضعیت جدید پیش رو ناشی از همه‌گیری کرونا بسیار از آنچه که در مراحل قبل بود، وحشتناک‌تر و شرایط وخیم‌تر است.

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت با بیان اینکه شهرستان‌های جنوبی استان و برخی شهرستان‌های همجوار مرودشت وارد وضعیت قرمز کرونایی شده‌اند، گفت: چنانچه شرایط روز‌های آینده جدی گرفته نشود و چاره اندیشی‌های لازم برای آن نباشد روز‌های بسیار سخت و سیاهی پیش رو خواهد بود.

او افزود: شرایط کرونایی شهرستان مرودشت فوق العاده و بحرانی است چرا که هجوم رو به گسترش نوع جدید ویروس کرونا به دلیل داشتن سرعت انتقال بسیار بالاتر و علائم پنهان و دیگر تفاوت‌های وسیعی که از لحاظ کمی و کیفی دارد شرایط بحرانی جدی را ایجاد کرده است.

بیات پور ادامه داد: ناگزیر هستیم ۱۰ روز آینده بطور جدی برای مهار شرایط خطرناک ناشی از ورود این ویروس جدید که موسوم به نوع آفریقایی و هندی است تمام تلاش و امکانات و روش‌های پیشگیری موجود را به کار بگیریم.

او بیان کرد: به منظور کنترل و مهار تلفات و عوارض موج پنجم و کاهش تجمع و تردد، از امروز یکشنبه تنها اصناف ضروری شامل نانوایی‌ها، سوپرمارکت ها، گوشت و مرغ فروشی‌ها، میوه فروشی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره ای، تعمیرگاه ها، داروخانه‌ها و عطاری‌ها از هشت صبح تا ۲۱:۳۰ اجازه فعالیت دارند و بقیه اصناف تنها از ساعت ۱۳ تا ۲۱:۳۰ می‌توانند فعالیت کنند.

بیات پور گفت: باشگاه‌های ورزشی، آموزشگاه‌ها و تالار‌های برگزاری مراسم طی ۱۰ روز آینده اجازه فعالیت ندارند، همچنین برگزاری هرگونه مراسم جمعی اعم از عروسی، عزاداری، میهمانی‌های جمعی، مسابقات ورزشی، همایش و ... ممنوع است.

انتهای پیام/ 

نظر شما