شناسهٔ خبر: 48135282 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم در ۱۳ تیر+جدول

شاخص بورس امروز با افت بیش از ۲۳۱۹ واحدی روبه‌رو شد و سبب کاهش ارزش سهام عدالت شد و در پایان معاملات امروز بازار سرمایه ارزش سهام عدالت با کاهش ۰.۴ درصدی روبه‌رو شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس امروز در ادامه روند ریزشی روز گذشته امروز هم در ابتدا حدود هشت هزار و ۴۰۰ واحد سقوط کرد، در ادامه روند بازار کمی تغییر کرد و روندی افزایشی به خود گرفت و تا یک میلیون و ۲۴۴ هزار واحد رسید

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۰ با کاهش دو هزار و ۳۱۹ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۴۳ هزار و ۷۹۲ واحد رسید. «شپنا»، «شستا» و «شتران» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی رابر شاخص بورس داشتند و «پارسان»، «شبریز» و «پارس» سبزترین نمادها در روز سرخ بورس امروز بودند. «ولکار»، «ومدیر» و «برکت» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۸۹۷ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۴ درصد معادل ۳۳ هزار و ۸۰۴ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۶۱۵ هزار و ۷۳۸ تومان رسیده است.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم در ۱۳ تیر+جدول

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۳۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۲۸۱ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۴۵۶ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۳۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۲۷۵ تومان معامله شد.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم در ۱۳ تیر+جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما