شناسهٔ خبر: 48135057 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

روزانه هزار و 320 تن کالای اساسی از بندر امام به البرز اعزام می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: روزانه به طور متوسط60 دستگاه ناوگان با ظرفیت 1320 تن جهت حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی از استان البرز به بندر امام خمینی(ره) اعزام و کالاهای مورد نیاز استان را حمل می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی صورت گرفت، به اهمیت جابجایی کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی در کشور اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده جهت جلوگیری از ایجاد وقفه در تامین کالاهای اساسی و ضرورت حمل کالاهای موجود در بندر امام خمینی(ره)، روزانه ۶۰ دستگاه کامیون از استان البرز به بندر امام اعزام و کالاهای مورد نیاز به استان وارد می‌شود.

این مقام مسؤول بیان کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده و با همت رانندگان پرتلاش استان، هیچگونه وقفه ای در تامین کالاهای اساسی استان ایجاد نشده است و مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

وی افزود: از زمان آغاز طرح مشارکت برای حمل کالاهای اساسی  بیش از هزار و ۶۲۰ دستگاه ناوگان برای حمل کالا از استان البرز به بندر امام خمینی(ره) اعزام شده اند.

زندی فر افزود: به منظور تسریع در حمل کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی بر اساس هماهنگی انجام شده از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور امکان صدور بارنامه از بندر امام برای شرکت‌های حمل ونقل استان فراهم شده است، تا ناوگان استان بدون وقفه اقدام به حمل کالاهای مورد نیاز استان نمایند.

به گفته وی طرح ملی جابجایی کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی از ۱۲ خرداد به منظور تخلیه بارهای موجود در بندر امام خمینی(ره)  آغاز شده است و در پایان طرح شرکت‌هایی که اقدام به حمل کالاهای موصوف با ناوگان ملکی خود نموده اند، به نحو مقنضی مورد تشویق قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ج

نظر شما