شناسهٔ خبر: 48129688 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

رئیس اتحادیه حمل‌ونقل مسافری خبر داد:

درخواست معنادار ایرانی ها در افزایش اتوبوس‌ دربستی به مرز ارمنستان

رئیس اتحادیه حمل‌ونقل مسافری از افزایش درخواست برای اتوبوس‌های دربستی به مرز ارمنستان با هدف واکسیناسیون کرونا خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، احمدرضا عامری با اشاره به اینکه اخیرا تقاضای زمینی برای سفر به ارمنستان افزایش یافته به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از زمان شیوع کرونا، سفر زمینی به مقاصد خارجی به حداقل و صفر رسیده اما طی چند روز گذشته ، تقاضای خرید بلیت اتوبوس به ارمنستان افزایش یافته است.

وی افزود: پس از اینکه ارمنستان اعلام کرد به گردشگران با هزینه مناسب، واکسن کرونا تزریق می‌کند، تقاضای بلیت اتوبوس دربستی به سمت شهر مرزی ارمنستان "نوردوز" در جلفا افزایش یافته است.

این مقام مسئول ادامه داد: در حال حاضر اتوبوس‌های ایرانی اجازه ورود به خاک کشور دیگر از جمله ارمنستان را ندارند. لذا افرادی که به قصد تزریق واکسن راهی می‌شوند با اتوبوس‌های ناوگان داخلی تا شهر نوردوز می‌روند و لب مرز با ناوگان ارمنی وارد خاک این کشور می‌شوند.

عامری گفت: بسیاری از کشور‌ها از این طریق صنعت گردشگری را رونق می‌دهند. از ایران هم بسیاری از مسافران با هماهنگی شرکت‌های حمل ونقلی و به صورت دربستی اقدام به سفر می‌کنند. نرخ‌های تمام سفر‌های داخلی مشخص است و رانندگان حق ندارند بالاتر از نرخ‌های تعیین شده، مبلغی دریافت کنند اما برای مرز‌های خارجی توافقی است و نمی‌توان نرخی تعیین کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

نظر شما