شناسهٔ خبر: 48127688 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سیستان و بلوچستان، قدمگاه مقدس پزشکان جهادی خراسان رضوی

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: با پیگیری هایی که انجام دادیم متوجه شدیم بخش نیروی انسانی سیستان و بلوچستان نیاز به پزشک دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن ذاکریان مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: با پیگیری هایی که انجام دادیم متوجه شدیم بخش نیروی انسانی سیستان و بلوچستان، نیاز به پزشک دارد که اطلاع‌رسانی آن در خراسان رضوی به تازگی انجام شده است و اولین اعزام در این هفته خواهد بود و تا پایان وضعیت اضطراری کرونا ادامه خواهد داشت؛ پزشکان در بازه‌های پنج روزه اعزام خواهند شد البته آن دسته از پزشکان که متقاضی باشند تعداد روز‌های بیشتری در خدمت‌ آنها خواهیم بود.

بیشتر بخوانید

او در توضیح شرایط برای متقاضیان این طرح  افزود: پزشکی عمومی حداقل مدرکی است که مدنظر ما برای متقاضیان است و از حضور متخصصان مرتبط مانند داخلی، اورژانس و عفونی و فوق تخصص‌ها بهره‌مند خواهیم شد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی با بیان اینکه از ظرفیت سایر رشته‌های تخصصی و دستیاران رشته‌های تخصصی در صورت تقاضا بهره‌مند خواهیم شد، ادامه داد: اردوی جهادی ما در حال حاضر ویژه پزشکان است و بقیه رشته‌ها در دستور کار نیست و اگر نیاز باشد اطلاع رسانی انجام می‌دهیم.

ذاکریان بیان کرد: متقاضیان از طریق دفاتر بسیج جامعه پزشکی در سطح خراسان رضوی و ارتباط مستقیم با دفتر بسیج جامعه پزشکی استان در بیمارستان قائم، واحد امداد و درمان می‌توانند ثبت‌نام کنند.

او با بیان اینکه این حرکت به صورت جهادی و داوطلبانه و انسان دوستانه است، تصریح کرد: اعزام‌های ما محدود به نیروی انسانی نخواهد بود و همزمان محموله‌ای نزدیک به صد هزار ماسک نیز ارسال می‌کنیم همچنین در دستور کار داریم که در گروه‌های بعدی هزینه نقدی برای تهیه اقلام دارویی و پیشگیری جمع‌آوری کنیم ولی در حال حاضر به صورت اورژانسی فراخوان اعزام پزشکان را داریم که از فوریت بالایی برخوردار است.

 

منبع: فارس

انتهای پیام//ص.ب

نظر شما