شناسهٔ خبر: 48127276 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ادامه ثبت‌نام برای جشنواره ملی کارآفرینان برتر

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: ثبت نام جشنواره ملی کارآفرینان برتر تا دهم مردادماه ادامه دارد .

صاحب‌خبر -

محمدرضا انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: این جشنواره هر سال با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی و معرفی بنگاه‌هایی پر رشد در سراسر کشور و انتخاب برترین آنان و معرفی به عنوان الگو به آحاد جامعه بویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضا‌های کسب و کار، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور، کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور برگزار می‌شود.
سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه ثبت‌نام برای دوره چهاردهم این جشنواره از اول تیر ماه آغاز شده است و فرایند ثبت نام تا ۱۰ مرداد ماه سال جاری ادامه دارد، اضافه کرد: پس از داوری‌ها و بررسی‌های میدانی، نفرات برتر استانی و ملی انتخاب و معرفی خواهند شد.

انصاری گفت: صاحبان کسب و کار و شرکت‌هایی که واجد شرایط کارآفرینی به‌ویژه دارای نوآوری و خلاقیت هستند، می‌توانند در این جشنواره ثبت نام کنند.

وی افزود: کارآفرینانی که در زمینه‌های مختلف از جمله صنعت،کشاورزی، خدمات، گردشگری و صنایع دستی فعال هستند و در این حوزه‌ها نوآوری‌هایی ارائه داده‌اند، می‌توانند از طریق سایت فرآیند ثبت نام در این جشنواره را انجام دهند.

انصاری در ادامه به مصوبه حمایت از کارآفرینان پیشرو اشاره و عنوان کرد: مصوبه‌ای را تحت عنوان حمایت از کارآفرینان پیشرو حدود دو سال پیش به دولت ارائه کردیم که بر اساس این مصوبه دولت از کسانی که در این جشنواره شناخته شوند و نوآوری آنها به ترقی صنعت کمک کند، در ۲۰ بند حمایت می‌کند.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه این مصوبه در دولت است، افزود: تسهیل ارتباط با کارآفرینان برتر خارجی، ارائه تسهیلات از صندوق توسعه ملی و تبصره ۱۸ بودجه، ضمانت‌نامه بین‌المللی، تکریم به عنوان استاد مدعو در دانشگاه‌های کشور و … از جمله این حمایت‌ها است.
وی افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان و یا ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/73005/ق

نظر شما