شناسهٔ خبر: 48121107 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیر امور آب و فاضلاب شهر قم اعلام کرد؛

حادثه در خط لوله ۶۰۰ منطقه پردیسان قم/ وصل آب تا ساعاتی دیگر

وزین افضل گفت: حادثه در خط لوله ۶۰۰ میلی‌متری تأمین‌کننده آب بخشی از منطقه پردیسان رخ داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهدی وزین افضل،مدیر امور آب و فاضلاب شهر قم با اشاره به حادثه در خط لوله ۶۰۰ میلی‌متری تأمین‌کننده آب بخشی از منطقه پردیسان گفت: با توجه به این که این حادثه در یکی از خطوط اصلی رخ داده است  از ساعت ۱۷ پس از شناسایی محل ضایعه اقدامات اولیه برای رفع حادثه انجام شد.


او  با تأکید بر این که در مرحله نخست آب خط قطع شد تا از هدر رفت آب جلوگیری و امکان رفع حادثه فراهم شود،افزود: مناطقی که از این خط لوله بهره‌مند می‌شدند از جمله ۲۲ بهمن، هویزه، سلمان فارسی، دهلاویه، بلوار امام علی از تقاطع امامت تا میدان شهری بی‌آب شدند.


مدیر امور آب و فاضلاب شهر قم با بیان این که اکیپ امداد و حوادث آب و فاضلاب به سرعت نسبت به حفاری محل اقدام کردند، عنوان کرد: در حال حاضر بخشی از کار انجام شده است و تا ساعتی دیگر پس از رفع حادثه آب مجدد در شبکه جاری خواهد شد.

حادثه در خط لوله ۶۰۰ منطقه پردیسان قم/  وصل آب تا ساعاتی دیگر


او ضمن عذرخواهی از شهروندانی که در این مدت با قطعی آب مواجه شده اند، از صبر و شکیبایی آن‌ها تا پایان رفع حادثه قدردانی کرد و گفت: پس از وصل آب، آپارتمان‌هایی که دارای پمپ و مخزن هستند نسبت به بازدید از آن‌ها و در صورت نیاز نسبت به هواگیری اقدام کنند.

انتهای پیام/ش

نظر شما