شناسهٔ خبر: 48118631 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امیر سرتیپ هادیان:

نیروی هوایی یک نیروی تخصص محور است

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی یک نیروی تخصص محور است و فرماندهی آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی باید توجه بیشتری به بحث آموزش تخصصی کارکنان داشته باشد.

صاحب‌خبر -

‌به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قدیم و جدید مرکز آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی گفت: فرماندهی آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی یکی از مهترین مراکز آموزشی در ارتش است که وظیفه آن تربیت و آموزش درجه داران و وظیفه‌های متخصص در نهاجاست. نیروی هوایی یک نیروی تخصص محور است و فرماندهی آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی باید توجه بیشتری به بحث آموزش تخصصی کارکنان داشته باشد.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه تخصص توام با تعهد از عوامل بدیهی قبول مسئولیت است، اظهار کرد: بهره مندی از افراد متعهد و متخصص که در امور محوله خویش نیز متخصصند، یکی از نقاط قوت ایران اسلامی در طول حیات چهل و دو ساله خود است که بحمدالله در نیروی هوایی ارتش نیز تا به امروز این امر تداوم داشته و منشا برکات فراوانی بوده است.

وی با اشاره به اینکه امنیت یک نعمت الهی است، گفت: در سایه عنایت ویژه خداوند و اقتدار نیروهای مسلح، نعمت امنیت در کشور ما در بالاترین سطح خود وجود دارد و این موهبت الهی که در کشورمان است به هیچ وجه قابل قیاس با دیگر کشورهای منطقه نیست.

امیر سرتیپ هادیان بیان کرد: وجود نیروهاى مسلح، از گذشته تاکنون، از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است و اقتدار نظامی نیروهای مسلح عنصر کلیدى قدرت ملى است. توجه ویژه مقام معظم رهبری( مدظله العالی) به آمادگی دفاعی و نظامی، یکی از مهمترین عوامل در حفظ ثبات و امنیت کشور در برابر تهدیدات بیگانگان به ویژه قدرت‌های سلطه‌گر دنیا بوده است.

نیروی هوایی یک نیروی تخصص محور است

همچنین در این مراسم امیر سرتیپ دوم خلبان حمید مصطفوی به عنوان فرمانده  جدید آموزش تخصص های هوایی شهید خضرایی  معرفی از زحمات امیر سرتیپ دوم خوشنویسان تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما