شناسهٔ خبر: 48108378 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سوختگیری در پمپ‌بنزین‌های جنوب آذربایجان‌غربی به روال عادی بازگشت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از عادی بودن جایگاه‌های سوخت جنوب استان آذربایجان‌غربی خبر داد.

صاحب‌خبر -

سیدجواد فیض حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به مشکلات به وجود آمده و ازدحادم در جایگاه‌های توزیع سوخت در جنوب استان اظهارداشت: در حال حاضر روند توزیع سوخت در جایگاه‌های استان به روال عادی بازگشته است و مشکلی در تامین سوخت منطقه وجود ندارد.

وی دلیل ازدحام طی روزهای گذشته در برخی جایگاه‌های جنوب استان را داشتن مشکل در مبادی تامین سوخت عنوان کرد گفت: با تامین به موقع جایگاه‌های بنزین هم اکنون به میزان لازم از ذخیره بنزین برخوردار بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب یادآور شد: به علت افزایش مصرف بنزین و با توجه اینکه از مبادی دیگر سوخت استان تامین می‌شود در برخی مواقع رسیدن فرآورده‌های نفتی دچار وقفه شده و باعث تعطیلی جایگاه می‌شود.

فیضی اذعان کرد: در تعطیلی جایگاههای سوخت روز گذشته نقش منفی شبکه‌های اجتماعی باعث دامن زدن به موضوع و ازدحام جمعیت در جایگاه‌های سوخت شد.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: طی روز گذشته سوخت ۲ برابر حالت متعارف در جایگاه‌های بنزین به فروش رفته است و این نشانگر این موضوع است که افرادی که نیاز ضروری به بنزین و سوخت نداشتند اقدام به سوختگیری کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما