شناسهٔ خبر: 48104779 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واژگونی مرگبار موتورسیکلت در ملایر

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ملایر گفت: در حادثه واژگونی یک‌دستگاه موتورسیکلت متأسفانه موتورسوار ۱۵ ساله در دم جان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر گفت: در پی اطلاع از وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور مواصلاتی ملایر به سامن، گشت کلانتری ۱۱ به همراه مأموران پلیس راه و عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: در بررسی به عمل آمده از سوی مأموران مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت که از ملایر به سوی شهر سامن در حرکت بود بنا به دلائل نامعلومی، حین حرکت به شدت به گاردریل وسط جاده برخورد می‌کند.

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ملایر اضافه  کرد: در این سانحه، راکب موتور سیکلت در دم جان خود را از دست داد و سرنشین دوم این وسیله نقلیه هم که ۱۸ سال سن داشته مصدوم و برای درمان به بیمارستان منتقل می‌شود.

سلگی با اشاره به ضرورت استفاده از کلاه ایمنی در هنگام استفاده از موتورسیکلت،گفت: استفاده از کلاه ایمنی، صدمه‌های فوتی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

براساس اعلام پزشکی قانونی نیز حدود ۷۰ درصد قربانیان سوانح رانندگی به دلیل ضربه به سر فوت می‌کنند که موتور سیکلت سواران بیشترین آمار را از این حیث دارند.

انتهای پیام/ب

نظر شما