شناسهٔ خبر: 48096758 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تامین اعتبارِ سامان‌دهی معتادان متجاهر از سوی شورای پنجم

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز گفت: برنامه‌ریزی و تامین اعتبارِ سامان دهی معتادان متجاهر ازسوی شورای اسلامی شهر در دوره پنجم انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی ناصری رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز با بیان اینکه برنامه ریزی و تامین اعتبارِ سامان دهی معتادان متجاهر ازسوی شورای اسلامی شهر در دوره پنجم انجام شده است، گفت: کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز طی جلسات تخصصی با حضور دستگاه‌های متولی و تاثیرگذار توانست سیاست گذاری لازم را در این خصوص اعمال کند.

او، موفقیت در سامان دهی معتادان متجاهر را منوط به اجرای دقیق گام‌های چهار گانه، هماهنگی بین بخشی و تداوم تامین منابع مالی توسط دیگر دستگاه‌های متولی دانست.

ناصری در خصوص نحوه هزینه کرد مبلغ ۱۰۸ میلیارد ریال به منظور سامان دهی معتادان متجاهر متکدی و غیر متکدی در مراکز مورد تأیید سازمان بهزیستی، گفت: شهرداری در راستای اجرای دقیق طرح سامان دهی معتادان متجاهر در چهار گام جذب، ترک، آموزش و اشتغال می‌بایست ضمن تشکیل کارگروه تخصصی با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوطه آخرین روند کار را بررسی و نتیجه را به کمیسیون گزارش کند.

او در ادامه با اشاره به لایحه یک فوریتی شهرداری در خصوص اخذ مجوز واگذاری سرقفلی غرفه‌های آتی الاحداث طرح توسعه میدان اول میوه و تره بار اظهار داشت: پس از ارائه گزارش مدیران و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط، کمیسیون به طور مشروط با تاکید بر رعایت آیین نامه مالی شهرداری و مسائل زیست محیطی و پدافند غیرعامل موافقت اولیه خود را اعلام کرد.

این عضو شورای شهر شیراز تصریح کرد: صرفاً با واگذاری سرقفلی غرفه‌های آتی الاحداث طرح توسعه میدان اول میوه و تره بار موافقت شده است و به منظور اتخاذ تصمیم نهایی، این موضوع به صحن شورا ارجاع داده خواهد شد.

ناصری در خصوص آخرین وضعیت نحوه سامان دهی کارگران ساختمانی با تاکید بر تصمیم پیشین کمیسیون اظهار داشت لازم است شهرداری ضمن برگزاری کارگروه تخصصی با حضور نمایندگان دستگاه‌های دست اندرکار، نسبت به بررسی آخرین پیشنهاد‌ها و اصلاحات احتمالی در خصوص نرم افزار سامان دهی کارگران ساختمانی و تعیین تکلیف نحوه مدیریت نرم افزار مذکور اقدام و نتیجه را به کمیسیون اعلام کند.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه با اشاره به مصوبه این شورا در خصوص حمایت از ایده و محصولات پارک علم و فناوری، گفت: در راستای اجرای دقیق مصوبه شورا در این باره لازم است شهرداری ضمن هماهنگی با مسئولان پارک علم و فناوری نسبت به شناسایی موانع موجود در اجرایی شدن مصوبه مذکور اقدام و نتیجه را به شورا گزارش کند.

انتهای پیام/ 

نظر شما