شناسهٔ خبر: 48089426 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هشترودی‌ها ۴.۳ مگاوات مصرف اضافی برق دارند

فرماندار هشترود با اشاره به اینکه اهالی این شهرستان ۴.۳ مگاوات مصرف اضافی برق دارند گفت: سرانه مصرف روزانه برق در هشترود ۱۴.۷ مگاوات است، اما مردم به طور متوسط ۱۹ مگاوات مصرف می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،امین امینیان فرماندار هشترود در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران این شهرستان  گفت:امسال کاهش بارندگی و گرمای هوا از سو و برخی از مسایل دیگر از سوی دیگر موجب شده است تا مصرف بهینه انرژی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و از اهالی انتظار می‌رود تا توصیه‌های کاهش مصرف برق را رعایت کنند.

او با تاکید بر اینکه مدیریت مصرف برق تنها در سایه خاموشی قابل جبران است  افزود:بخش‌های پرمصرف شهرستان نیز در چنین شرایطی باید حداکثر همکاری را برای گذر از این ایام داشته باشند.

اوفروش انشعاب موقت آب، برق و گاز به افراد را غیرقانونی و تخلف دانست و اضافه کرد: رعایت قوانین در فروش انشعاب به ویژه در شرایط فعلی از اهمیت ویژه برخوردار است.

فرماندار هشترود در ادامه آب سد کلقان را جزو حیات رودخانه کلقان عنوان کرد و اظهار داشت: آب این سد برای مصرف کشاورزی نیست و فقط برای آب شرب احداث شده است؛ از این رو نباید در مسیر این سد باغ و مزرعه ایجاد شود.

امینیان مجهز شدن دهیاران به وسایل آتش‌نشانی را نیز خواستار شد و از دهیاران خواست کانون‌های آتش‌سوزی احتمالی را شناسایی کنند و با توجه به گرمای هوا در آماده‌باش کامل باشند.

اوهمچنین دهیاران را به آموزش کشاورزان و تاکید بر بهره‌مندی آنان از بیمه روستائیان و محصولات کشاورزی ملزم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما