شناسهٔ خبر: 48088489 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام تبریک عاملی به رئیس جدید قوه قضائیه

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی، انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی، انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای را به عنوان رئیس قوه قضائیه تبریک گفت.

در متن پیام عاملی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اندیشمند ارجمند جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای غلامحسین محسنی اژه‌ای ادام الله عزه

سلام علیکم

احتراما ضمن سپاسگزاری از خدمات تحولی جناب مستطاب آیه الله دکتر رئیسی در دوران شکوفا و پر عزت ریاست قوه قضائیه و آرزوی توفیقات بزرگ در مسئولیت خطیر قوه مجریه، انتصاب جنابعالی را به "ریاست قوه قضاییه" با حکم مبارک حکیم فرزانه انقلاب اسلامی که بیانگر لیاقت، توانمندی و شایستگی‌های جنابعالی است، صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

اشراف و تسلط همه جانبه جنابعالی بر جایگاه و نقش خطیر قوه قضائیه در جامعه و نظام جمهوری اسلامی و برخورداری از تجارب و سوابق ارزنده در دستگاه قضا، ذخیره‌ای ارزشمند و گرانبها در جهت استمرار تحول و ارتباط صمیمانه و موثر و حل مشکلات مردم است که زیبنده گام دوم انقلاب اسلامی و مورد تأیید و تأکید مقام معظم رهبری بوده و هست.

حضور جنابعالی در شورایعالی انقلاب فرهنگی را خوش آمد می‌گویم و امیدوار با مشارکت مستمر جنابعالی که هم تجربه گرانقدر و هم از معرفت و دانش جامعی در حوزه‌های مرتبط با تقویت کیفیت زندگی الهی مردم برخوردارید، شاهد دورانی تحولی در شورایعالی انقلاب فرهنگی نیز باشیم. همچنین فرصت را مغتنم شمرده و آمادگی کامل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای همکاری با قوه قضائیه در انجام وظایف و مسؤولیت‌های محوله در راستای تحقق اهداف متعالی قضایی اعلام می‌نمایم.

از درگاه خداوند تعالی توفیق و سربلندی روزافزون جنابعالی را در مسؤولیت جدید مسألت دارم.

سعیدرضا عاملی
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

انتهای پیام/

نظر شما