شناسهٔ خبر: 48086651 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

نظرسنجی مجازی داوطلبان کنکور آغاز شد

نظرسنجی مجازی از داوطلبان ۲ گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی با پایان یافتن دومین روز کنکور سراسری ۱۴۰۰ در سازمان سنجش آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، دومین روز برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۰ برای رقابت حدود پانصد هزار داوطلب ۲ گروه آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی دقایقی قبل به پایان رسید

تعداد داوطلبان ۲ گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ۱۴۲ هزار و ۶۲ نفر و تعداد داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی ۳۷۰ هزار و ۱۱۲ نفر اعلام شده بود.

با پایان یافتن زمان برگزاری کنکور امروز سازمان سنجش آموزش کشور نظرسنجی از این ۲ آزمون را برای داوطلبان عادی و داوطلبان کم توان در درگاه الکترونیکی خود به نشانی www.sanjesh.org آغاز کرد.

این سازمان در جهت بهبود و ارتقای کیفی حوزه‌های برگزاری آزمون، نیاز به نظرات داوطلبان به عنوان معتبرترین منبع دریافت داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه‌ها دارد. داوطلبان با وارد کردن شماره پرونده و شماره داوطلبی می‌توانند در این نظرسنجی شرکت کنند.

گفتنی است؛ سوالات کنکور علوم ریاضی و علوم انسانی صبح امروز تا ساعت ۱۴ امروز در سایت سازمان سنجش اموزش کشور منتشر خواهد شد همچنین کلید اولیه سوالات کنکور سراسری در همه گروه‌های آزمایشی روز دوشنبه ۱۴ تیرماه منتشر می‌شود.

نظر شما