شناسهٔ خبر: 48077612 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فاضلی: تکلیف قانون کولینگ برک را مشخص کنید

مربی تیم پدیده مشهد در نشست خبری درباره دیدار مقابل سایپا صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، وحید فاضلی به عنوان نماینده تیم پدیده مشهد در نشست خبری پس از دیدار مقابل سایپا تهران در نشست خبری حضور پیدا کرد. او ابتدا درخصوص بازی گفت: ما بازی سختی چهار روز پیش با تراکتور داشتیم پیش‌بینی میکردیم بچه ها خسته باشند ولی شروع بازی کوبنده ای داشتیم و توانستیم دو گل بزنیم اما در ادامه دقایق آخر نیمه اول در تایم بدی گل خوردیم و مقداری استرس به تیم ما وارد شد که با تعویض های کادر فنی و آقای رحمتی توانستیم بازی را کنترل کنیم و برنده باشیم. مهم کسب این سه امتیاز بود تشکر میکنم از بازیکنانم که واقعا فعل خواستن را صرف می‌کنند.

او درباره وضعیت تیم پدیده گفت: باید عرض کنم سرنوشت پدیده در این فصل سخت ترین شرایط به نسبت بقیه تیم ها بوده و مشکلات زیادی را گذراننده ولی هدف ما بزرگ است و می‌جنگیم برای جاهای بالاتر و از هواداران که در باخت ها پشت ما بودند تشکر میکنیم و مطمئن باشید بچه های ما پا پس نمی‌کشند و با حریفانی که تا دندان مسلح اند می‌جنگیم.

فاضلی درخصوص تقویم مسابقات همینطور گفت: این شرایط نزدیک بودن بازی ها باعث آسیب دیدن می‌شود. تیم ها پارسال هم در پنج هفته های آخر چند رباط صلیبی دادند و باید خیلی مراقب باشند زیرا همین خستگی باعث آسیب دیدگی می‌شود. امروز امین قاسمی نژاد در یک صحنه از ناحیه زانو و مچ دچار مشکل شد و باعث شد تعویض شود. هر پنج تعویض ما خیلی خوب بودند و به بهترین شکل بازی کردند.

فاضلی در مورد داوری و همچنین بیانیه تیم پدیده گفت: از داوری تشکر می‌کنیم و اگر ما بیانیه دادیم منظور ایشان نبود بلکه هشداری بود که داور ها در این هفته ها قضاوت بهتری داشته باشند و آقای حاج ملک امروز عالی سوت زدند. مشکل دیگر ما بحث کولینگ برک است که هفته پیش اجرا شد ولی این هفته اجرا نشد. اگر دل بخواهی است به تیم‌ها اطلاع بدهند. تیم ما تحت فشار بود و قانون کولینگ برک دقیقه ۳۰ برداشته شد و من می‌خواهم تکلیف این قانون مشخص شود و با توجه به خستگی تیم ما در هر دو نیمه به کولینگ برک نیاز داشتیم.

نظر شما