شناسهٔ خبر: 48072196 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مطالبات کشاورزان گندم کار مازندران پرداخت شد

مطالبات کشاورزانی که تا ۳۰ خرداد ماه سالجاری، محموله‌های کلزا و گندم خود را به مراکز خرید تضمینی اداره کل غله و خدمات بازرگانی مازندران تحویل دادند پرداخت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران اظهار داشت: در سالجاری هشت هزار و ۳۵۳ تن کلزا از کشاورزان مازندران خریداری  که اسناد ثبت شده در سامانه بانک تا ۳۰ خرداد به ارزش ۷۹ میلیارد و ۵۴۱ میلیون تومان پرداخت شد.
عباس‌علی وفائی نژاد با اشاره به خرید تضمینی گندم در استان، افزود: کشاورزانی که تا اول تیر ماه سالجاری محموله‌های گندم خود را به مراکز خرید تضمینی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران تحویل و اطلاعات آن در سامانه جامع خرید تضمینی بانک کشاورزی ثبت شد، مطالبات خود را به ارزش ۲۵۲ میلیارد و ۹۴۴ میلیون تومان دریافت کردند.
وی افزود: از زمان آغاز عملیات خرید تضمینی محصولات کشاورزی در استان تاکنون ۵۹ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شد.
وفائی نژاد تصریح کرد: گندم تولیدی کشاورزان مازندرانی با ۴ درصد افت مفید و ۱ درصد غیر مفید هر کیلو گندم به قیمت ۵ هزار تومان خریداری می‌شود.
این مسئول گفت: با توجه به تلاش‌ها و پیگیری‌هایی که در سطح استان و کشور صورت گرفت و همچنین ثبت اسناد در سامانه، مابقی مطالبات کشاورزان به زودی و به صورت مرحله ای از طریق بانک عامل به حساب آنها پرداخت خواهد شد.

48

برچسب‌ها:

نظر شما