شناسهٔ خبر: 48066720 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بدری در صحن علنی:

آقای روحانی! به مدیریت غیرمسئولانه آقای کلانتری در سازمان محیط زیست کشور پایان دهید

نماینده اردبیل با اشاره به واژگون شدن اتوبوس حامل خبرنگاران گفت: آقای روحانی! برای تسکین آلام مردم هم که شده به مدیریت غیرمسئولانه آقای کلانتری در سازمان محیط زیست کشور پایان دهید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صدیف بدری نماینده اردبیل، سرعین، نمین و نیر در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری با اشاره به واژگون شدن اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست در دوم تیر ماه و فوت دو خبرنگار و مصدومین چند تن گفت: آقای روحانی برای تسکین آلام مردم هم که شده به مدیریت غیرمسئولانه آقای کلانتری در سازمان محیط زیست کشور پایان دهید؛ وضعیت فجیع آب و هوای کلانشهرها، ناتوانی در حفظ گونه‌های نادر حیوانی، مظلومیت و به شهادت رسیدن محیط‌بانان و جنگل‌سوزی‌ها گوشه‌ای از هنر مدیریتی آقای کلانتری است.

وی ادامه داد: رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور اگر کوچکترین اعتنایی نسبت به مسئولیت‌پذیری داشت، سال‌ها پیش باید صحنه مدیریت را ترک می‌کرد.

بدری اظهار کرد: افکار عمومی به ویژه رسانه ها از این اتفاق آزرده شده‌اند. حداقل انتظار این بود که ضمن عذرخواهی و همدردی دولت، مسببان بی‌تدبیری آشکار را بازخواست شوند.

این نماینده تصریح کرد: آقای روحانی!  آقای کلانتری رئیس سازمان محیط زیست و معاون شما نه تنها موضوع را شفاف نکرد بلکه با رفتارهای خارج از عرف و اظهارهایش نمک به زخم پاشید. شاید انتظار ما زیاد است.

انتهای پیام/

نظر شما