شناسهٔ خبر: 48064813 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آگاه‌سازی و پیشگیری ملاک عمل سازمان قضایی نیروهای مسلح است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: آگاه‌سازی و پیشگیری ملاک عمل سازمان قضایی نیروهای مسلح است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان اظهار کرد: یک زمانی انسان از یک نقطه به نقطه دیگر می‌رود و آن نقطه دیگر وطنش می‌شود اما وطن اصلی انسان جای دیگری است.

وی خاطرنشان کرد: اتصال ما به وسیله کتاب الله و عترت رسول‌الله است، یک طرف حب‌الله دست ما و یک سر آن دست خدا است که باید محکم به آن بچسبیم و رهایش نکنیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه قرآن به ما یاد داد چگونه حرف بزنیم و حرکت کنیم، گفت: در سوره انسان می‌فرماید زمانی چرخ و فلک و زمین بود ولی خبری از انسان نبود در سوره دیگر می‌فرماید ما همه اینها را برای تو آفریدیم، اما تو خودت را به چیز دیگری نفروش!

حجت‌الاسلام بهرامی اظهار کرد: کسانی که اهل بر و نیکی باشند که مصداق کامل آنها اهل بیت(ع) است آن روز در امان خواهند بود و خداوند با چهره باز با آنها ملاقات و ملائک با سرور و شادی آنها را دعوت به ورود بهشت می‌کنند.

وی با اشاره به آیه مبارکه اللهمّ اجْعَل سَعْیی فیهِ مَشْکوراً، تصریح کرد: این آیات قرآن به ما می‌گوید شما کار کنید جزای شما با من است، یکی از صفات خدا تشکر کردن است همه چیز مال خدا است ولی با وجود همه اینها از انسان تشکر می‌کند.

وی خالصانه کار کردن را مورد تاکید قرار داد و گفت: کار خالصانه و تلاش برای رضای خدا می‌ماند همه چیز غیر خدا باطل است، رنگ، رنگ خدایی است مسئولان با چنین نگاهی کار کنند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور اضافه کرد: راه، مسیر و اهداف نیروهای مسلح مشترک و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم است.

حجت‌الاسلام بهرامی در ادامه با اشاره به سابقه شیرودبزرگی رئیس سابق سازمان قضایی نیروهای مسلح کردستان گفت: همه عزیزان که در سخنرانی از تلاش‌های رئیس سابق سازمان کردستان تقدیر کرد، اینها باقی خواهد ماند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اضافه کرد: سیدعلی سیدحقی که سکان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان را از امروز به دست می‌گیرد، سال 82 در استان فارس کار خود را آغاز کرده است در استان مرکزی ادامه کار دادند، از سال 85 تا 89 معاون دادستان و بازپرس یزد بودند از سال 90 تا 95 در کردستان بودند به تهران بازگشتند و از امروز سکان سازمان قضایی نیروهای مسلح کردستان را در دست می‌گیرند.

حجت‌الاسلام بهرامی با تاکید براینکه ایشان از نیروهای پاک هستند، گفت: امیدوارم همه مسئولان ارشد و نیروهای مسلح کردستان با رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همکاری کنند.

وی خواستار آگاه‌سازی و پیشگیری از وقوع اتفاقات با تلاش مضاعف از رئیس جدید سازمان نیروهای مسلح کردستان شد و گفت: اگر مدیرانی پشت میز بنشینند قطعا افق را نمی‌بینند اما در سخت‌ترین پاسگاه‌ها حضور پیدا کنید و اتفاقات خوب را رقم بزنید.

انتهای پیام/2330/71

نظر شما