شناسهٔ خبر: 48064615 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رکوردشکنی شرکت هرمزگانی این بار در تولید فولاد

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از افزایش ۲۲ درصدی تولید تختال در این شرکت خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،عطالله معروفخانی ،مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به ثبت رکورد جدیدی در تولید تختال گفت: از ابتدای امسال تاکنون تولید تختال در شرکت فولاد هرمزگان ۲۲ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

معروفخانی با اشاره به تولید ۳۸۹ هزار و ۴۶۸ تن تختال در این شرکت افزود: هدف شرکت فولاد هرمزگان تا پایان سال ۱۴۰۰ تولید یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن فولاد است.

بیشتر بخوانید

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان افزود: تختال یک ماده اولیه برای بسیاری از شرکت‌های فولادی محسوب می‌شود که در نهایت به مصرف صنایع بزرگی چون خودرو سازی، لوازم خانگی، کشتی سازی، نفت و گاز می‌رسد.

معروفخانی محصول این شرکت در خاورمیانه را جزو با کیفیت‌ترین تختال‌ها دانست و افزود:  ۹۸ و ۷۴ صدم درصد تختال‌های تولیدی سالم و ۹۹ و ۷ دهم درصد ذوب‌های تولیدی مطابق با سفارش مشتری است.

 او با اشاره به افزایش ۱۶درصد‌ی تولید آهن اسفنجی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۶۷ هزار و ۵۸۵ تن آهن اسفنجی در شرکت فولاد هرمزگان تولید شده است.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از افزایش فروش در بازار‌های داخلی و صادراتی خبرداد و گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه در حوزه فروش داخلی و صادراتی مجموعاً ۱۴ درصد افزایش را در تناژ به دست آوردیم.

معروفخانی افزود: در شرکت فولاد هرمزگان برای هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۶ هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی شده است.

انتهای خبر / ز

برچسب‌ها:

نظر شما