شناسهٔ خبر: 48063698 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

کارت زرد دوم مجلس به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

موج نیوز

نمایندگان مردم در مجلس از پاسخ های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص سوال حسین میرزایی درباره نحوه هزینه کرد منابع حاصل از فروش شرکت سرمایه تامین اجتماعی (شستا) قانع نشدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، نمایندگان در نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی   در جریان بررسی سوال حسین میرزایی و تعدادی از نمایندگان از محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص اینکه منابع حاصل از فروش شرکت سرمایه تامین اجتماعی ( شستا ) کجا هزینه شده؟ از توضیحات وزیر با 62 رأی موافق 126 رأی مخالف و 12 رأی ممتنع از مجموع 225  نماینده حاضر در صحن قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.

مجید انصاری در تشریح گزارش کمیسیون اجتماعی گفت:‌ در اجرای ماده (207) آیین‌نامه داخلی مجلس، سؤال فوق‌ در جلسه رسمی  مورخ   26/11/1399 ‌کمیسیون با حضور 16 نفر از نمایندگان عضو کمیسیون، نماینده محترم سؤال‌کننده و وزیر محترم مطرح‌ و پس از استماع اظهارات طرفین و نظر به عدم اقناع نماینده سؤال کننده از پاسخ های ارائه شده وزیر، کمیسیون قلمرو سؤال را ملی تشخیص داده  و مستند به بند (3) ماده (207) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، گزارش سؤال جهت اعلام وصول در اولین جلسه علنی ارسال می‌گردد.

نظر شما