شناسهٔ خبر: 48062806 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

تصادف پراید و ساینا آتش به پا کرد / در تهران رخ داد + عکس

حوادث رکنا: معاون ترافیکی پلیس راهور پایتخت از حریق خودروی پراید بعد از تصادف با ساینا خبر داد.

صاحب‌خبر -

 سرهنگ سعید اکبری معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید پراید با سواری ساینا در محدوده جاده معدن و حریق  پراید در این تصادف خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ سعید اکبری در تشریح خبر فوق اظهار داشت: مقارن ساعت ۵ صبح امروز در محدوده جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) جاده معدن تصادفی شدید بین یک دستگاه پراید و ساینا روی می‌دهد که بادریافت این خبر بلافاصله عوامل منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ  در صحنه حاضر شده و به بررسی این تصادف و روان سازی بار ترافیکی مشغول شدند.

آتش سوزی پراید در تهران

وی گفت: ماجرا از این قرار بود که یک دستگاه سواری پراید که در این محدوده در حال تردد بوده به شدت با سواری ساینا از قسمت پهلوی سمت راست برخورد می کند و همین تصادف کافی بود تا پراید دچار حریق شود.

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب تصریح کرد: عوامل آتش نشانی نیز بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و به اطفا حریق مشغول شده و آتش سوزی را مهار کردند.

سرهنگ اکبری از رانندگان خواست هیچ گاه با خستگی  و خواب آلودگی رانندگی نکنند و حین حرکت حتما به جلو توجه کافی داشته و  فاصله خود را با خودروی جلویی حفظ کرده و از صحبت کردن با تلفن همراه جدا خودداری کنند.

تصادف هولناک

تصادف هولناک

تصادف هولناک

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما