شناسهٔ خبر: 48061748 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کرمانشاه تا پایان هفته گرم می‌ماند

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به بیشینه دمای ۴۷ درجه‌ای سومار طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: دمای هوا در نقاط مختلف استان تا روز شنبه هفته آینده تغییر چندانی نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

شهناز حق‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص وضعیت آب و هوایی استان طی روزهای پایانی هفته‌جاری، اظهار داشت: طبق تحلیلی که صبح امروز از داده‌های هواشناسی استان داشتیم هوای استان تا اوایل هفته آینده صاف تا کمی ابری در بعضی از ساعات همراه با وزش باد و رشد ابر خواهد بود.

وی ادامه داد: وزش باد از امروز چهارشنبه تا روز جمعه به خصوص در ساعاتی از بعدازظهر از نمود بیشتری برخوردار است در این  شرایط علاوه بر گرد و خاک محلی ممکن است در نواحی مرزی با غبار نسبتا رقیق هم همراه باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: دمای هوا در نقاط مختلف استان تا روز شنبه هفته آینده تغییر چندانی نخواهد کرد.

وی دمای هوای کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته را بین حداقل ۱۹ و حداکثر ۲۹ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و افزود: در این بازده زمانی سومار با بیشینه دمای ۴۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان و شهرستان کنگاور با کمینه دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد به عنوان خنک‌ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده‌اند.

انتهای پیام/پ

نظر شما