شناسهٔ خبر: 48049380 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ضرورت ایجاد مراکز آموزش عالی فرهنگ و هنر در قزوین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در بخش آموزش عالی نیاز اصلی استان قزوین راه اندازی دانشکده هنر و مراکز آموزش عالی فرهنگ و هنر است که باید این موضوع در بخش دولتی و خصوصی پیگیری شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمدحسین اسماعیلی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک با رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گفت: استان قزوین دارای ظرفیت‌های ارزنده‌ای در حوزه‌های فرهنگی و هنری است و پیشینه درخشانی در این زمینه دارد؛ از این رو پرورش نیروی انسانی کارآمد در این راستا از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیرکل فرهنگ و  ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: در خصوص آموزش آکادمیک هنر، استان قزوین دارای خلاءهای زیادی است که ما سعی کردیم با راه اندازی هنرستان هنرهای زیبای دختران در سال گذشته و پسران در سال جاری بخشی از این خلاء را رفع کنیم.

وی ابراز کرد: در بخش آموزش عالی نیز نیاز اصلی استان قزوین راه اندازی دانشکده هنر و مراکز آموزش عالی فرهنگ و هنر است که باید این موضوع در بخش دولتی و خصوصی پیگیری شود.

اسماعیلی گفت: در این راستا مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر از نیازهای استان است که باید با همکاری بخش دولتی و خصوصی در استان راه اندازی شود و ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تحقق این امر آماده هرگونه همکاری هستیم.

نظر شما