شناسهٔ خبر: 48038437 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نفرات برتر مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور مشخص و معرفی شدند

مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، با معرفی رکاب‌زنان برتر کشوری در مجموعه نمک‌آبرود چالوس به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

دبیر هیأت دوچرخه‌‎‌سواری استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در چالوس مازندران اظهار کرد: مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور به مدت ۲ روز در ۶ و ۷ تیر ماه در مجتمع تفریحی و گردشگری نمک‌آبرود چالوس برگزار و با معرفی قهرمانان به کار خود پایان داد.

عبدالمطلب کریمی افزود: مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در سال ۱۴۰۰ در ماده استقامت و تایم تریل در منطقه نفریحی توریستی نمک آبرود چالوس مازندران با همکاری شرکت بهپاک و با برگزار شد.

 

وی خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقات در دو رشته تایم تریل و استقامت برگزار و با قهرمانی بهنام آرین از تیم استان همدان در بخش تایم تریل انفرادی و سعید صفرزاده از تیم دانشگاه آزاد از استان آذربایجان شرقی در بخش استقامت جاده ای به کار خود پایان داد.

کریمی گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۶۵ دوچرخه‌سوار در ۲ بخش استقامت و تایم تریل از ۱۴ استان مازندران،‌ آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، زنجان، قزوین، کرمان ، گیلان ، مرکزی و همدان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دارا بودن جوابیه تست منفی پی سی آر برگزار شد.

 

دبیر هیأت دوچرخه‌‎‌سواری استان مازندران تصریح کرد: در روز نخست مسابقات دوچرخه‌‌سواری قهرمانی کشور در بخش استقامت ۴۶ رکاب‌زن ۱۲۰ کیلومتر را رکاب زدند و در رشته استقامت بزرگسالان ، سعیدصفرزاده از دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، محمد گنج خانلو از فولاد مبارکه سپاهان و میثم رضایی از قزوین نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات شدند.

وی افزود: در استقامت جاده امید هم مهدی آقاکاشی از قزوین، علی لبیب از دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و امیرحسین جمشیدیان از فولاد مبارکه سپاهان به مقام اول تا سونم رسیدند.

کریمی یادآور شد: در بخش تایم تریل انفرادی هم ۱۹ نفر دوچرخه‌سوار بزرگسال، امید و همچنین سه رکاب‌زن آزاد در مسافتی به طول ۴۵ کیلومتر با هم به رقابت پرداختند و در رشته تایم تریل، بهنام آرین از همدان اول، مرتضی رضوانی از مازندران دوم و سعید صفرزاده از دانشگاه آزاد  اسلامی استان آذربایجان شرقی سوم شد.

دبیر هیأت دوچرخه‌‎‌سواری استان مازندران افزود: در تایم تریل امید هم امیرحسین جمشیدیان از فولاد مبارکه سپاهان و علی‌اصغر موسی‌زاده از فولاد مبارکه سپاهان مقام اول و دوم را از آن خود کردند.

 

وی گفت: مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در سال ۱۴۰۰ در ماده استقامت و تایم تریل در منطقه تفریحی توریستی نمک آبرود چالوس مازندران با همکاری شرکت بهپاک برگزار شد و با حضور سیداحمد میری قلعه‌سری رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان مازندران، امیرحمزه توسلی مدیر عامل بهپاک و مسؤولان دوچرخه‌سواری کشوری و استانی از نفرات برتر تجلیل شد.

به گزارش فارس،  مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور به منظور مشخص شدن قهرمان کشور و انتخابی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات المپیک توکیو برگزار شد و ایران در المپیک توکیو یک سهمیه دارد و سعید صفرزاده به عنوان تنها نماینده ایران در المپیک توکیو مشخص و معرفی شد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

نظر شما