شناسهٔ خبر: 48024570 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نقدعلی: توانمندی و امانت‌داری لازمه کابینه کارآمد است

عرفان حاجی‌پروانه

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم توانمندی و امانت داری را به عنوان دو ویژگی مهم وزیر کارآمد معرفی کرد و گفت: مدیر خوب کسی است که بدنه کارمند را به دنبال خود بکشاند نه اینکه پشت میز بنشیند و به بقیه دستور دهد. برای حل مشکلات کشور، نیازمند فرماندهی مثل حاج قاسم سلیمانی هستیم که خودش جلو بیفتد و کار کند.

صاحب‌خبر -

محمد تقی نقدعلی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد ضرورت تشکیل کابینه کارآمد برای سیزدهمین دولت جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: کشور ما مشکلات زیادی دارد. یکی از عمده‌ترین اشکالاتی که به دولت دوازدهم وارد می‌دانستیم، انتصاب مدیران ناکارآمد، فرسوده و فاقد توان علمی بود. به نظر تکرار اشتباهات گذشته، غیرقابل پذیرش است. انتظار داریم که سید ابراهیم رئیسی به کسی مقام وزارت را بدهد که از کمترین امکانات بیشترین استفاده را بکند.

حجت الاسلام و المسلمین نقد علی با استناد به سوره یوسف در قرآن کریم، توانمندی و امانت داری را به عنوان دو ویژگی مهم وزیر کارآمد معرفی کرد و اظهار کرد: حضرت یوسف با دو ویژگی توانمندی و امانت داری، منابع را مدیریت می‌کرد. یک وزیر خوب، باید فسادستیز و جهادی باشد. اصلاح ساختارهای سوء مدیریت در ایران، نیازمند یک کار شبانه روزی است. مدیرانی که با نظم مدیریتی فعالیت می‌کنند و با بدنه کاری ارتباط ندارند، به درد نمی‌خورند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس افزود: مدیر خوب کسی است که بدنه کارمند را به دنبال خود بکشاند نه اینکه پشت میز بنشیند و به بقیه دستور دهد. برای حل مشکلات کشور، نیازمند فرماندهی مثل حاج قاسم سلیمانی هستیم که خودش جلو بیفتد و کار کند. آنچه شهید سلیمانی را محبوب کرد، روحیه جهادی ایشان بود. روحیه جهادی، یعنی تحمل بیشترین رنج و زحمت و استفاده از کمترین مزایا.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در مورد ضرورت انتخاب فراجناحی وزرای کابینه، گفت: قاعدتا ملاک دولت انقلابی، ایمان، تقوا و جهادی بودن و کارآمد بودن است. اساسا انسان‌های جهادی به هیچ یک از احزاب یا جناح‌های مصطلح سیاسی وابسته نیستند به همین خاطر مفهوم انقلابی بر آنها بار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما