شناسهٔ خبر: 48021478 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازدید مسئولان قضایی دلیجان از یک مجتمع تولیدی موفق

در پنجمین روز هفته قوه قضاییه مسئولان قضایی شهرستان دلیجان از یک مجتمع تولیدی موفق بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در پنجمین روز از هفته قوه قضاییه مسئولان قضایی دادگستری، قضات و کارکنان دادگستری شهرستان دلیجان از بخش‌های مختلف مجتمع کارخانجات موفق تولید تی شو در دلیجان بازدید کردند.

محمدی مدیر این مجتمع صنعتی گفت: مشکل قطع برق، مقررات دست و پاگیر گمرکی از مشکلات این مجتمع تولیدی است.

محمدی افزود: این مجتمع با تولید کالای با کیفیت ایرانی و بومی سازی تکنولوژی نه تنها جلوی واردات را گرفته بلکه صادرات هم دارد.

علیرضا ترابی رئیس دادگستری شهرستان دلیجان هم در این بازدید گفت: این مجموعه از جمله شرکت‌های موفق و پیشتاز در عرصه تولید و اشتغال زایی بوده و با تولید محصولات با کیفیت ایرانی و متنوع در سطح کشور و حتی خارج از کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

ترابی افزود: این شرکت توانسته با مدیریت صحیح و درایت مدیرانش در شرایط خاص و تحریم‌های ظالمانه، ضمن کارآفرینی و افزایش تولیدات و تامین نیاز‌های صنایع زیردستی خود، فعالیت‌های خود را با قدرت و موفقیت آمیز و ایثار گرانه ادامه دهد و به صادرات محصولات خود هم بپردازد.

عباس آئینه دار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلیجان هم، این گروه صنعتی را نمونه موفق در سطح ملی دانست و اظهار داشت به وجود چنین صنعتی در سطح شهرستان افتخار می‌کنیم.

آئینه دار اظهار کرد: دلیل حضور ما در این مجتمع، حمایت از تولید، رفع موانع احتمالی و عرض خدا قوت به افسران پهنه اقتصادی کشورمان در این شرکت است.

او اضافه کرد: پیرو تاکیدات ریاست قوه قضاییه مجموعه قضایی دلیجان مجدانه و با قاطعیت و سرعت در پی حل مشکلات و رفع موانع اقتصادی کلیه واحد‌های تولیدی و اقتصادی در سطح شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام / ج

نظر شما