شناسهٔ خبر: 48021132 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بررسی بازی‌های امشب یورو 2020| تقابل حساس مودریچ با بارسایی‌ها؛ سوئیس مقابل فرانسه شگفتی‌ساز می‌شود؟

امشب در چارچوب رقابت‌های حذفی یورو 2020، تیم ملی کرواسی به مصاف اسپانیا می‌رود و فرانسه دیداری مهم با سوئیس برگزار خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب (دوشنبه - 7 تیر) در ادامه مسابقات یورو 2020 در مرحله یک هشتم نهایی، 2 دیدار حساس و جذاب برگزار خواهد شد که در مهمترین آنها تیم ملی کرواسی در کپنهاگن به مصاف اسپانیا خواهد رفت. در دیگر بازی امشب،‌ جدال مهم فرانسه مقابل سوئیس برگزار خواهد شد و باید دید کدام می‌توانند به مرحله بعدی صعود کنند. 

در گزارش و جدول زیر می‌خواهیم به صورت مختصر در خصوص بازی‌های امشب صحبت کنیم.

بازی زمان مکان آخرین نتیجه مرحله گروهی آخرین تقابل روبه‌روی هم
کرواسی - اسپانیا 20:30 پارکن کپنهاکن - دانمارک

کرواسی: برد 3 بر یک مقابل اسکاتلند

اسپانیا: برد 5 بر صفر مقابل اسلواکی

کرواسی 3 - اسپانیا 2 (2018 ، لیگ ملت‌های اروپا)
فرانسه - سوئیس 23:30 ناسیونال بخارست - رومانی

فرانسه: تساوی 2 بر 2 مقابل پرتغال

سوئیس: برد 3 بر یک مقابل ترکیه

فرانسه صفر - سوئیس صفر (2016 - یورو)

*کرواسی - اسپانیا

این دیدار یکی از جذاب‌ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 است. دیداری که با بهبود شرایط کرواسی همراه بوده و اسپانیا نیز نشان داده که می‌خواهد در بین مدعیان جای بگیرد. کرواسی در این بازی یکی از عناصر مهم خود یعنی ایوان پریشیچ را در اختیار ندارد و این مسئله می‌تواند ضربه‌ای بزرگ به بدنه تیم دالیچ وارد کند. 

از طرف دیگر اسپانیا با اینکه مقابل اسلواکی 5 بر صفر شکست خورد ولی شک و تردیدهای بسیاری را ایجاد کرده است. خط تهاجمی تیم با حضور موراتا و مورنو هنوز نتوانسته آن توانایی مشخص را نشان دهد و انتظار می رود در این بازی نیز به مشکل برخورد کنند. البته خط دفاعی کرواسی به شدت مسن و پیر بوده و این مسئله می‌تواند به شاگردان انریکه مخصوصا بازیکنانی مثل سارابیا و آلبا کمک کند که حملات زیادی را به دروازه کرواسی تحمیل کنند. 

کرواسی با حضور مودریچ در بازی مقابل اسکاتلند توانست یک نمایش مثبت از خود به ثبت رساند و با یک برد 3 بر یک امیدها را زنده کند اما هنوز مشکلات تیم پابرجاست و باید دید دالیچ چه تصمیمی در خصوص ترکیب خواهد گرفت.  آنته ربیچ و برونو پتکوویچ هنوز نتوانسته‌اند عملکرد خوبی در خط تهاجمی داشته باشند و همین مسئله هواداران کراوات را نگران کرده است.

بی شک بازی امشب بسیار اهمیت خواهد داشت و باید دید تقابل کرواسی و اسپانیا چه خواهد شد. 

*فرانسه - سوئیس

 

فرانسه در مرحله گروهی به 2 تساوی رسید و بسیاری از امیدها را از خود برگرداند. با این حال همچنان بسیاری معتقد هستند که فرانسه شانس اصلی قهرمانی یورو به حساب می‌آید. حضور بازیکنانی مثل کریم بنزما و کیلیان امباپه هر خط دفاعی را به زحمت بیاندازد و باید دید امشب چه عملکردی از سوی خط تهاجمی فرانسوی‌ها به ثبت خواهد رسید.

سوئیس اما در بازی آخر خود مقابل ترکیه یک نمایش شاهکار به ثبت رساند و توانست با درخشش ژردان شقیری یک عملکرد مثبت از خود به ثبت رساند. تیم سوئیس با هدایت ولادمیر پتکوویچ یکی از تیم‌های خطرناک این یورو محسوب می شود و باید دید آیا سوئیس می‌تواند مقابل فرانسه قدرتمند ایستادگی کند و یک شگفتی خلق کند؟

این 2 تیم در یورو 2016 و جام جهانی 2014 به مصاف هم رفتند که نتیجه آن یک تساوی و یک برد برای فرانسوی‌ها بوده است. فرانسه در یورو قبل در مرحله گروهی در جایی که تنها به یک امتیاز نیاز داشت، مقابل سوئیس به تساوی بدون گل رسید و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شد. در جام جهانی 2014 نیز فرانسه در مرحله گروهی به مصاف سوئیس رفت و با نتیجه 5 بر 2 تیم هیتسفلد را درهم کوبید. امشب هم شاگردان دشان می‌توانند یک شاهکار در دنیای فوتبال رقم زنند و به راحتی به جمع 8 تیم پایانی برسند یا باید یک شگفتی در این یورو مشاهده کنیم؟

انتهای پیام/

نظر شما