شناسهٔ خبر: 48009734 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش:

یک میلیون دانش‌آموز در سامانه همگام ثبت نام کردند

زنجان-معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مهمترین اولویت برنامه‌های تابستانی تحقق شعار سال است،گفت: یک میلیون دانش‌آموز در سامانه همگام ثبت نام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کاظمی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد اجرایی فعالیت‌های تابستانی وزارت آموزش و پرورش در محل آموزش و پرورش زنجان گفت: مهمترین اولویت برنامه‌های تابستانی تحقق شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری است.

وی اظهار کرد: باید از همه از همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار در آموزش و پرورش استفاده شود.

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بخش مهمی از برنامه‌های اوقات فراغت تابستان با توجه به انتخاب زنجان به عنوان ستاد اجرایی فعالیت‌های تابستانی در زنجان به صورت ملی پیش‌بینی شده است، گفت: یک میلیون دانش‌آموز در سامانه همگام ثبت نام کردند.

کاظمی تاکید کرد: دانش‌آموزان به مدت ۶ هفته می‌توانند از طریق شبکه شاد و سامانه همگام در فعالیت‌های تابستانی شرکت کنند.

وی به برگزاری سوگواره محرم و احلی من العسل در محرم امسال در زنجان اشاره کرد و افزود: برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان کشور از امروز با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود.

معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برنامه‌های اوقات فراغت تابستان در شرایط کرونایی نسبت به سال گذشته هم افزاتر و هماهنگ‌تر برگزار می‌شود، ابراز داشت: ۱۵۰ مسجد برتر و فعال در بستر شبکه شاد فعالیت می‌کنند.

کاظمی از راه‌اندازی سرویس‌های جدید در شبکه شاد خبر داد و گفت: سامانه همگام نیز به شبکه شاد وصل شده و بیشتر برنامه‌های اوقات فراغت در بستر شبکه شاد و در برخی موارد نیز به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌ها اجرا خواهد شد.

نظر شما