شناسهٔ خبر: 48007149 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

جانشین پلیس پیشگیری ناجا:

"نیروی انسانی سالم و کارآمد" سرمایه‌ ارزشمند هر سازمانی است

جانشین پلیس پیشگیری ناجا با اینکه پلیس پیشگیری به داشتن نیروهای مومن و متخصص افتخار می‌کند گفت: از سرمایه‌های ارزشمند هر سازمانی برخورداری از نیروی انسانی سالم، حرفه‌ای و کارآمد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سردار "رضا بنی‌اسدی‌فر" در حاشیه چهل و سومین جلسه قرارگاه جهادی صیانت پلیس پیشگیری ناجا ضمن گرامی‌داشت هفته قوه‌قضائیه و یاد و خاطره معمار دستگاه قضائی شهید آیت الله "حسین بهشتی" اظهار داشت: رضایت مردم، مسئولان و نظام اسلامی از پلیس در گرو خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: توسعه و ارتقاء خدمات‌رسانی به مردم در نیروی انتظامی منوط به احساس مسئولیت مدیران و کارکنان و همدلی سازمانی برای خدمتگزاری بیشتر به اقشار مختلف جامعه است از این‌رو خداوند متعال را شاکریم و افتخار می‌کنیم که کارکنان پلیس پیشگیری که در خط اول ارتباط با مردم و خدمتگزاری قرار دارند نیروهایی مومن، متعهد، انقلابی و جهادگر هستند.

وی ادامه داد: همانگونه که پلیس وظیفه دارد از امنیت و آرامش مردم صیانت کند، فرماندهان و مدیران نیز مکلف هستند حافظان و ناظمان اجتماعی را با آموزش‌های چهره به چهره، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، تقویت رفتار دینی و معنوی، ترغیب و تشویق کارکنان به التزام عملی به موازین اسلامی صیانت کنند تا خط مقابله با نا‌امنی همچنان پاک و مطهر بماند.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا بیان کرد: آمار اخذ شده از سامانه‌های رسمی و بررسی‌های میدانی گویای این امر است که میزان انتقاد از عملکرد کارکنان کاهش چشمگیری داشته و تقدیر از کارکنان کوپ از روند رو به افزایش برخوردار است.

وی تصریح کرد: نگاه مسئولانه و دلسوزانه به موضوع صیانت کارکنان و برقراری ارتباط صمیمی مدیران با کارکنان زیرمجموعه در نیروی انتظامی اصل انکارناپذیر است چرا که نیروی انسانی سالم، حرفه‌ای و کارآمد از  سرمایه‌های ارزشمند هر سازمان است.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر ضرورت استفاده از مشاوران در حوزه روانشناختی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای ارتقاء وضعیت معیشتی و برخورداری کارکنان از امور رفاهی در اولویت ماموریت های نیروی انتظامی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: هیئت رئیسه ناجا خیرخواه مطلق کارکنان هستند و از هیچ گونه تلاشی برای ارتقاء هر چه بیشتر پایگاه اجتماعی و وضعیت معیشتی کارکنان و خانواده آنان فروگذاری نمی کنند.

سردار بنی‌اسدی‌فر در خاتمه این مصاحبه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره حضرت امام (ره)، شهدای انقلاب و شهدای والامقام نیروی انتظامی، آرزوی صحت و تندرستی برای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، همکاران و خانواده آنان کرد.

نظر شما