شناسهٔ خبر: 48005299 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

جزئیات طرح ظفر پلیس تهران / 63 قاچاقچی دستگیر شد

حوادث رکنا

صاحب‌خبر -

دستگیری تبهکاران در طرح ظفر توسط پلیس رقم خورد. طرح ظفر امروز با دستگیری تبهکاران صبح امروز اجرا شد.

به گزارش رکنا، سرادار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران ضمن تسلیت درگذشت 2 تن از خبرنگاران فقید مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی که برای انعکاس اتفاقات خوب به استان آذربایجان غربی رفته بودند اظهار کرد: «دومین طرح ظفر در سال 1400 به اجرا گذاشته شد که در این طرح 2تن و 431 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.»

 سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه طرح ظفر ۱۲ که صبح امروز (یکشنبه) و همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، ضمن تبریک هفته جهانی مواد مبارزه مواد مخدر اظهار داشت: شعار امسال مبارزه با مواد مخدر پیشگیری، نقش رسانه‌ها در پیشگیری و نقش خانواده است؛ امروز با قاچاقچیانی که هیچ ارزشی برای جان انسان‌ها قائل نیستند در حال مبارزه هستیم.

وی افزود:«مقدار 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر تنها از خرده فروشان که در بسته های کوچک بسته بندی شده بودند کشف شد.»

سردار رحیمی ادامه داد: در این طرح 4 باند بزرگ موادمخدر منهدم شد و 63 قاچاقچی موادمخدر در طرح ظفر 12 دستگیر شدند.»

 وی در خصوص فروش مواد مخدر در فضای مجازی افزود: با بررسی پلیسی در فضای مجازی 43 تارنما که اقدام به ترویج و مواد مخدر می کردند شناسایی شدند که تعداد 23 تن از عاملان اصلی این تارنماها دستگیر شدند.»

وی با اشاره به اینکه تهران بزرگ در برخورد با قاچاقچیان و کشف مواد مخدر رتبه نخست کشور را کسب کرد، گفت: در تهران موضوع مبارزه با مواد مخدر و برخورد با خرده فروشان، قاچاقچیان عمده و جمع‌آوری معتادین متجاهر از طرح‌های اولویت‌دار ما است.

وی با اشاره به اینکه دو هزار و ۱۰۸ معتاد متجاهر در این طرح جمع‌آوری شدند، گفت: از امروز قستمی از فاز دوم مرکز مهر سروش به مرکزی برای نگهداری معتادین زیر ۱۸ سال اختصاص داده شده است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: میزان کشفیات مواد مخدر در سه ماهه نخست امسال بیش از ۶ تن و ۵۰۸ کیلوگرم بوده است.

سردار رحیمی درباره پخش کلیپی در فضای مجازی که در آن یک مامور در حال حل دادن تعدای پیرمرد که در صف کرونا هستند، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور نیروی انتظامی خدمات زیادی به ملت ایران داشته است.

وی ادامه داد: تامین امنیت مراکز نگهداری واکسن‌ها، انتقال واکسن‌های وارداتی و توزیع آن‌ها بین مراکز با حضور پلیس صورت می‌گیرد.

رحیمی ضمن غذرخواهی از ملت ایران و کسانی که در آن صحنه دچار رنج شدند، گفت: با مامور خطا کار طبق قانون برخورد شده است.

 

در حال تکمیل ......

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
1 1

نظر شما