شناسهٔ خبر: 48001220 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

رگبار و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور/ افزایش دما در استان‌های مرکزی

سازمان هوا شناسی: طی ۴ روز آینده در شرق و جنوب شرق به ویژه منطقه زابل با وزش باد شدید و گردوخاک رو به رو خواهیم شد و جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و شمال شرق هرمزگان در بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، وزش باد شدید موقتی، گاهی رگبار و رعدوبرق خواهند داشت

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان هوا شناسی اعلام کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی، هوا را تا پایان این هفته و طی ۴ روز آینده در شرق و جنوب شرق به ویژه منطقه زابل با وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی کرد.

تا اواخر هفته برای جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و شمال شرق هرمزگان در بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، وزش باد شدید موقتی، گاهی رگبار و رعدوبرق پیش بینی شده است.

همچنین از فردا تا اواخر هفته در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر گاهی بارش پراکنده، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق روی می‌دهد.

 از اواسط هفته شرق دریای عمان مواج خواهد شد.

همچنین طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و از دوشنبه با گذر امواج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور علاوه بر استان‌های آذربایجان غربی و شرقی در اردبیل، زنجان و ارتفاعات البرز مرکزی نیز ابرناکی گاهی همراه با رگبار پراکنده و رعد و برق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

چهارشنبه در سواحل دریای خزر بارش پراکنده و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود. از امروز تا اواسط هفته شرق دریای عمان مواج است و تا اواخر هفته در نوار شرقی کشور سرعت وزش باد افزایش یافته و در منطقه زابل گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران امروز صاف و آفتابی پیش‌بینی می‌شود.


انتهای پیام/

نظر شما