شناسهٔ خبر: 47989380 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خوش‌خبر: مصدومیت مجرد و معروف جدی نیست

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص شرایط ملی پوشان ایران توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شرایط بازیکنان تیم ملی و مصدومیت‌ ملی پوشان اظهار داشت: شرایط بازیکنان تیم ملی والیبال خوب است. ملی پوشان یک هفته استراحت می کنند و پس از آن از دوازدهم تیرماه اردوی تیم ملی را تشکیل خواهند داد. نفرات تیم ملی هنوز مشخص نشده است. لیست نهایی تیم ملی را ولادیمیر آلکنو به من اعلام خواهد کرد. به محض رسیدن لیست ۱۶ نفره بازیکنان آن را اعلام خواهم کرد.

او افزود: در ایتالیا برخی از بازیکنان تیم ملی والیبال مصدومیت‌ شدند. با تلاش‌ افروزی پزشک تیم ملی مصدومیت تمام بازیکنان به صورت کامل درمان شد. مچ پای علی اصغر مجرد در بازی با لهستان پیچ خورد. بر اثر همین آسیب دیدگی مچ پای او ورم کرده بود، اما جای نگرانی نیست چرا که پس از یک هفته استراحت پای او درمان خواهد شد.

او در خصوص مصدومیت سعید معروف نیز گفت: مصدومیت معروف هم جزنی بود. اگر آلکنو در ادامه بازی ها او را به زمین مسابقه می فرستاد هم مشکلی به وجود نمی آمد. البته آلکنو ریسک نکرد و به جواد کریمی به جای معروف بازی داد.

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص بازنگشتن سعید معروف به همراه تیم ملی به ایران عنوان کرد: مکان استراحت بازیکنان به خود آنها مربوط می‌شود. هر بازیکنی در وقت استراحت در اختیار خودش است. این موضوع خیلی پیچیده نیست که بخواهند آن را بزرگ کنند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما