شناسهٔ خبر: 47988020 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فیاضی: قبل از المپیک باید این بها را می‌پرداختیم / باید احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم

عضو تیم ملی والیبال ایران امیدوار است نتایج شاگردان آلکنو در مسابقات المپیک شکست در لیگ ملت‌ها را کمرنگ کند.

صاحب‌خبر -

پوریا فیاضی در گفتگو با ایلنا درخصوص عملکرد تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها اظهار داشت: پیش از اینکه وارد این مسابقات شویم آقای آلکنو هدفش از این تورنمنت را گفته بود و اینکه زمان کمی داشته باشید تا تیم‌تان را در فشار و حساسیت بالا آماده شوند، ممکن است بازی‌هایی را واگذار کنید و نتایج دلخواه را کسب نکنید، به نظرم قبل از تورنمنت بزرگی مانند المپیک ما باید این بها را پرداخت می‌کردیم. به نظرم آقای آلکنو سوالات زیادی درمورد تیم داشتند و عملکرد تمامی بازیکنان به نوعی محک جدی بود تا ایشان به خواسته‌های خود برسند. 

فیاضی درباره عملکرد آلکنو در تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: خیلی حضور ایشان می‌تواند کمک حال والیبال ایران باشد چرا که ما مربی را در اختیار داریم که قهرمانی المپیک را تجربه کرده‌اند و عناوین بسیار بزرگی را به دست آورده‌اند. چیزی که من طی دو ماه اخیر از این سرمربی فهمیدم اینکه ایشان انسان واقعا بزرگ و شریفی هستند که قلب بزرگی دارند و تا آخرین لحظات هم کنار بازیکنانش می‌ایستد.

او ادامه داد: نکته دوم اینکه ما بازیکنان تیم ملی باید احساس مسئولیت بیشتری نسبت به جایگاهی که ایشان به ما می‌دهد، داشته باشیم و امیدوارم که همه بچه‌ها با یک طرز تفکر یکسان وارد مسابقات بزرگ المپیک شوند. 

فیاضی درباره اینکه انتظارات از والیبال همانند تیم ملی فوتبال بالا رفته، گفت: والیبال در کشور ما ورزش بسیار محبوبی است و می‌بینیم که مردم کاملا متفاوت به این ورزش نگاه می‌کنند، کاملا مردم عزیزمان بدانند که حساسیت و توقعات را می‌بینیم و مطمئن باشند که بچه‌ها با پیروزی‌هایی که در المپیک بچه‌ها کسب می‌کنند این شکست‌ها از یاد خواهد رفت.

نظر شما