شناسهٔ خبر: 4798301 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

معاون وزير خارجه سنگاپور در ديدار بروجردي:

سنگاپور نسبت به آينده اين مذاکرات خوشبين است

موج - معاون وزير خارجه سنگاپور با ابراز خرسندي از نتايج گفت وگوهاي هسته اي ايران و 1+5 تصريح کرد: سنگاپور نسبت به آينده اين مذاکرات خوشبين است و اميدوار است اين مذاکرات هر چه سريعتر به تفاهم متقابل دست يابد.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، علاءالدين بروجردي ديروز (دوشنبه) در ديدار آلبرت چوا معاون وزير خارجه سنگاپور با اشاره به سطح همکاري هاي سياسي، اقتصادي و بازرگاني ميان دو کشور گفت: ايران و سنگاپور از ظرفيت هاي فراواني براي توسعه و گسترش روابط فيمابين در عرصه هاي مختلف برخوردارند که بهره گيري از آنها به نفع دو ملت است.
وي در همين زمينه بر اهميت تقويت همکاري هاي پارلماني و نقش پارلمان ها در حمايت از روند توسعه همکاري هاي في مابين در حوزه هاي گوناگون تاکيد کرد.
بروجردي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به جايگاه منطقه اي دو کشور در خاورميانه و آسياي جنوب شرقي گفت: حضور موثر ايران در خاورميانه و سنگاپور در آسياي جنوب شرقي مي تواند ظرفيت هاي وسيعي در جهت تقويت همکاري هاي اقتصادي دو منطقه ايجاد کند.
آلبرت چوا معاون وزير خارجه سنگاپور در ادامه اين ديدار بر اراده و خواست رهبران کشورش براي توسعه مناسبات همه جانبه با ايران تاکيد کرد و گفت: توسعه روابط دوستانه در عرصه هاي مختلف به ويژه همکاري هاي اقتصادي - بازرگاني با ايران براي سنگاپور از اهميت خاصي برخوردار است.
وي در ادامه با دعوت از رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي براي سفر به سنگاپور گفت: همکاري هاي پارلماني جزء مهمي از روابط دوستانه دو کشور مي باشد.
معاون وزير خارجه سنگاپور در ادامه با ابراز خرسندي از نتايج گفت وگوهاي هسته اي ايران و 1+5 تصريح کرد: سنگاپور نسبت به آينده اين مذاکرات خوشبين است و اميدوار است اين مذاکرات هر چه سريع تر به تفاهم متقابل دست يابد.
وي همچنين با اشاره به تحولات جاري در يمن، حل و فصل سياسي بحران يمن را تنها راه حل اين بحران دانست.

نظر شما