شناسهٔ خبر: 47981325 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دشمن تمام سعی خود را کرد تا از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی جلوگیری کند

مسؤول سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه استان اصفهان گفت: این انتخابات برگزار شد که ما در برابر یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای بودیم تا از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کنند بلکه در بعضی از کشور های غربی پا را فراتر از این گذاشته و حضور فیزیکی پیدا کردند تا مانع شرکت مردم در انتخابات شوند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام عبدالامیر خطاط، امروز در گفتگو با خبرگزاری فارس در اصفهان، با تبریک حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار داشت: اگر چنانچه تقریبا نصف افراد واجد شرایط در پای صندوق‌ها حضور پیدا کردند، باید توجه کنیم در حالی این انتخابات برگزار شد که ما در برابر یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای بودیم، یعنی نه تنها صدها شبکه صوتی و تصویری مشغول عملیات تروریستی ذهنی بودند تا از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کنند بلکه در بعضی از کشور های غربی پا را فراتر از این گذاشته و حضور فیزیکی پیدا کردند تا مانع شرکت مردم در انتخابات شوند.

مسؤول سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه استان اصفهان با اشاره به جنگ همه‌جانبه اقتصادی علیه مردم ایران گفت: شرایط کرونا و  ناکارآمدی مدیریتی مسؤولان در مسائل اقتصادی و نیز اختلالات و بی‌نظمی وسیع و بی‌سابقه‌ای که در روز برگزاری انتخابات اتفاق افتاد را نیز باید ضمیمه بکنیم.

وی ادامه داد: شاید حدود ۵۰ درصد مشارکت، در شرایط عادی زیبنده نباشد؛ اما اگر چنانچه این نکاتی که عرض شد را مد نظر قرار بدهیم معلوم می‌شود این تعداد از افراد که پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کردند، انصافا حضور بسیار مناسب و خوبی داشته‌اند.

خطاط تصریح کرد: مردم ما در این دوره در کنار هجمه سنگین دشمن بر اعتقادات و مقدسات، به یک روحانی و تربیت شده حوزه‌های علمیه اعتماد کردند و بر همه شایعات و القائات دشمنان خط بطلان کشیدند و در شرایط بحرانی، روحیه مذهبی و جهادی را برای گره‌گشائی سزاوار می‌دانند.

مسؤول سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه استان اصفهان، در پایان با تشکر و قدردانی از مردم ایران خاطرنشان کرد: به هرحال این جای تشکر و قدر دانی دارد و بنده از جانب علما و اساتید بسیجی حوزه علمیه استان اصفهان که از مردم درخواست مشارکت در انتخابات کردند صمیمانه از ملت شریف ایران تشکر می‌کنم؛ الان زمان همدلی، تلاش، فعالیت جهادی و کمک کردن به دولت آینده برای تحقق وعده‌های داده شده است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ج۱۰/

نظر شما